7. 8. 2005

Orientace v mých stránkách - 1.část

07.08.2005 10:47 - 01. čtěte nejdříve - Orientace na stránkách Tomova deníku -trvalý odkaz

Orientace v mých stránkách - 1.část


   Jestliže jste myší kliknuli na modrý nápis "Orientace na stránkách Tomova deníku", jste na dobré cestě, jak se orientovat na těchto mých stránkách.
    Ve stejném sloupci modrých nápisů si můžete vybrat kategorii (tématický okruh) článků tak, jak jsem články já sám  roztřídil. Jestliže kliknete na vybranou kategorii, objeví se v hlavním sloupci pod sebou jednotlivé články v pořadí od nejnovějšího po nejstarší. Některé články jsem musel rozdělit do více částí, protože maximální počet znaků v jednom příspěvku je omezen. Dostanele-li se přes odkaz kdesi jinde na internetu na některý můj článek, který je (podle nadpisu) rozdělen na více částí, stačí když ve sloupci, kde jsou modrým písmem uvedeny kategorie, kliknete myší na tu kategorii, která je uvedena nad nadpisem toho článku. Zobrazí se vám nadpisy článků ve zmíněné kategorii a vy si budete moci vybrat další části článku k přečtení.

   Budete li si chtít přečíst jen nejnovější články, které jsem napsal, klikněte na modré logo s nápisem Tomův deník.


Logo s nápisem je vždy na horním okraji stránky nebo ve sloupci napravo pod počítadlem návštěv. Jakmile se na něj dostanete, šipka myši se změní (u mne na ručku s prsty). V tomto nastavení si ve sloupci můžete přečíst 20 posledních článků, které jsem napsal.

   Chcete-li se podívat na starší články, najeďte myší na dolní část sloupce s modrými nápisy mých kategorií a najdete tam "Archiv". Tam přehledně vidíte, kolik článků jsem ten či onen měsích napsal.  Zobrazí se Vám přehled posledních dvaceti článků, které jsem vybraný měsíc napsal. Kliknutím na název se vám článek zobrazí a můžete číst. Pomocí formuláře "Přidat komentář" pod článkem můžete vepsat i svůj námět k tématu  a přečíst si komentáře jiných lidí, případně moje další reakce.  Chcete-li se v mých stránkách orientovat lépe, klikněte na kategorii obsah Tomova deníku. Zobrazí se vám pouze názvy článků a příslušný článek vyberete  kliknutím na jeho trvalý odkaz.
   Jestliže byste chtěli na můj článek někde na internetu (třeba na svých stránkách) odkázat, klikněte myší na malý modrý nápis "trvalý odkaz", který je vždy vedle nadpisu článku a v okénku pro internetovou adresu prohlížeče se vám objeví celá cesta k danému článku. Pochopil jsem, že se to asi jmenuje URL adresa a začíná to oním známým http.

Pod každým článkem je vpravo dole drobným písmem počet komentářů, které vložili ke článku čtenáři a někdy i já. Napadne-li vás nějaká poznámka ke článku nebo k některému z komentářů, můžete to také napsat do svého komentáře. Kliknete na odkaz "Komentáře" a zcela dole se vám zobrazí formulář, kam můžete psát. Svůj komentář neváhejte napsat i ke článkům, které jsou staršího data. Já ho uvidím hned, protože se mi objeví ve výpisu komentářů podle data vložení jako nejnovější. Sami si ovšem zkopírujte trvalý odkaz článku, abyste se mohli bez dlouhého hledání vrátit.

   V pravém sloupci pod modrými nápisy mých kategorií je počítadlo  serveru TOPlist, které počítá návštěvníky na mých stránkách. Pod ním je modrý nápis "Můj profil - Informace o mně". Na ten kdy kliknete, dostanete se na mou profilovou stránku na serveru Lidé.cz, kde je kromě jiného i moje e-mailová adresa, na kterou mě můžete napsat, pokud ovšem nejste registrovaným uživatelem serveru Lidé.cz a nemůžete mi psát třeba přes Vzkazy, což je jednodušší. Moje e-mailová adresa je tomuv.denik@seznam.cz 

   V pravém sloupci pod "Informacemi o mně" je dále "Doporučené čtení" Jsou to odkazy, kterými se prokliknete na jiné stránky, které já považuji za hodné alespoň letmé prohlídky.

   Kdykoli na mých stránkách ztratíte  orientaci, klikněte na modré logo s nápisem Tomův deník a dostanete se do základního uspořádání stránek, které jsem popsal výše.

   Modře zvýrazněný podtržený text vždy znamená odkaz na jinou internetovou stránku. Poklepete-li myší na tento zvýrazněný text, prokliknete se na odkazovanou stránku.

   Pokud jste na mou stránku narazili náhodou, připadá vám zajímavá, ale nemáte momentálně čas, abyste si přečetli články, které vás zaujaly, přidejte si moji stránku do oblíbených. Například v horní liště prohlížeče Microsoft Explorer kliknete myší na "Oblíbené", pak "Přidat k oblíbeným položkám" a pak už jen odsouhlasíte. Z "Oblíbených" se pak k mým stránkám rychleji dostanete. Budu rád, když si postupně přečtete aspoň některé články, které jsem napsal již dříve. Tím, že mají starší datum, neznamená, že jsou pro mne neaktuální. často vypovídají o mých dnešních názorech a je v nich i leccos z mého života. Budu rád, když i k nim mi připojíte svůj komentář. Můžete mi samozřejmě svou reakci poslat i e-mailem nebo vzkazem.

   Přeji vám při čtení mých článků dobrou inspiraci při přemýšlení o vašem životě a světě okolo vás a těším se, že se s vašimi názory a postřehy setkám v komentářích u svých článků.

    mluvka Tomáš
    7.srpna 2005

dodatek 16.června 2006:
  klikni - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat