27. 9. 2006

Opékání selete - video

27.09.2006 11:40 - 02. Deník -trvalý odkaz

Opékání selete - video


  Když kliknete dvakrát na modrý proužek s nápisem „click to play“ uprostřed obrázku, uvidíte jak krásně se selátko opéká





  Včera jsem si byl pro ortopedické boty v Ergonu v Bubenči. Chodívám tam okolo poledne a tak se občas na zpáteční cestě stavím na obědě v blízké restauraci „U Pramene“.


Je to velmi zvláštní restaurace. Přestože je hned vedle zastávky autobusu 131 je tak dovedně skryta za zdí zahrady, že se dá snadno přehlédnout. Pokud nejsou hosté za příznivého počasí na zahradě, máte pocit, že restaurace není v provozu. Když projdete velkou zahradou, otevřete dveře a vstoupíte dovnitř, ocitnete se v útulné příjemně zařízené hospůdce tak pro 50 lidí.

 

   Tentokrát jsem si říkal, že oběd vynechám a mířil jsem k autobusové zastávce. Avšak i přes zeď na ulici jsem cítil vůni opékaného masa. Nakoukl jsem tedy dovnitř. A skutečně. Na venkovním grilu se opékalo malé prasátko. Na tabuli bylo psáno menu toho dne – květáková polévka a plněný paprikový lusk s knedlíkem. Obé jsem neměl snad několik let a tak jsem se přece jen rozhodl pro oběd. Servírka mi řekla, že musím jíst jen na zahrádce, protože mají zájezd sto Francouzů.  Bylo krásné počasí, seděl jsem na zahrádce a přemýšlel, kde je těch 100 Francouzů. Jaké bylo moje překvapení, když se asi po hodině vyvalili z koliby, která se běžně neotvírá a z nějaké podzemní prostory. Ani jsem netušil, že restaurace U Pramene má tak obrovské zázemí. Francouzů byly dva velké turisticé autobusy, které stály poblíž.

   Prasátko se peklo dál, takže nebylo určeno Francouzům. Po jejich odchodu začala provozní připravovat vinné sklenky na jeden ze zahradních stolů. Patrně tedy bude prasátko zkonzumováno při nějaké večerní akci. Proč neznám lidi, kteří chodí na zahradní párty....
Komentáře
[1]29.09.06 14:17:56Lebeda
Ta restaurace mne začíná zajímat. Asi tam s klukem zajedeme na oběd. Není tam zrovna levně, ani to není až zas tak moc drahé. Není to zrovna vyvařovna pro penzisty, ale jednou za čas něco dobrého, když už sex moc né, proč bychom jinak žili..
[2]29.09.06 20:45:37mluvka Tomáš
Ve všedni den v poledne tam mají vždycky jedno lacinější jídlo a polévku (lacinejší oproti jejich stálému jídelnímu lístku). Plněný paprikový lusk s pěti knedlíky stál 65,- Kč, květáková polévka (dobrá, hustá) 25,- Kč. Stanice autobusu 131 se jmenuje Nemocnice Bubeneč nebo Nádraží Bubeneč, podle toho, kde se vystoupí. Je tam i hezká procházka v Papírenské ulici, kde je tzv ekologické muzeum (bývalé vodovody a kanalizace) v Bubenči.

Žádné komentáře:

Okomentovat