15. 12. 2007

1. párty Lidé.cz - 2.část

15.12.2007 10:36 - 07. Zábava -trvalý odkaz

1. párty Lidé.cz - 2.část


   Líbilo se mi, že  návštěvníci přišli oblečeni většinou vkusně. Slovem  vkusně nemyslím  večerně. Vkusně myslím úměrně svému věku a čistě. Zaznamenal jsem několik případů, že hoch v tričku přišel s dívkou ve večerních šatech a docela jim to spolu slušelo.  Vzpomínám, jak jsem byl před několika lety poprvé na setkání uživatelů serveru Blabla.cz.  Nejkrásněji působil pár dvou lesbických dívek, z nichž jedna byla oblečena v tričku jako kluk a na hlavě měla kšiltovku. Druhá měla dredy, ale přišla ve večerních šatech. Spolu jim to šiklo. 

   Uživatelé serveru Blabla se tehdy dali dohromady sami.  Firma, která server Blabla.cz vlastnila se netajila tím, že z čeho pro ní nekoukají velké peníze, to ji nezajímá. Její vizí bylo pouze vydělávání peněz. Proto server Blabla.cz už dnes neexistuje a Lidé.cz nemají v podstatě i díky strategii svého majitele konkurenci. Důležití jsou lidé. Peníze mohou přijít později.

   Když jsem jel domů, uvažoval jsem o tom,  jak se z internetu stává opravdu silný sdělovací prostředek. Podle majitele Seznamu.cz Ivo Lukačoviče ho není možno srovnávat  s rozhlasem,  s televizí nebo s tiskem. Není to médium, ale spíš vysílač.  Možná v budoucnu internetové párty nahradí prvorepublikové odpolední čaje. Když si vezmu sám sebe, pokud jsem za poslední tři roky  šel někam do společnosti, většinou to bylo setkání lidí, skupin i jednotlivců, které jsem poznal prostřednictvím internetu. A to jsem starší člověk. Zjistil jsem, že internet používají většinou aktivní lidé, kteří nepodléhají tolik klasické televizní zábavě.


Dodatek 25.prosince 2007:
Dnes jsem objevil krátké reportážní video z první párty Lidé.cz na videoserveru Stream, jehož je Seznam.cz spoluvlastníkem. Pro přehrátí klikněte na červené tlačítko uprostřed videa.

Dodatek 2.ledna 2008:
Čtenář Dan (viz komentáře k části 1.) mě upozornil  na druhou reportáž z této párty, která se dnes objevila na Streamu.

Komentáře
[1]25.12.07 18:14:24Dan
Super video! Až bude párty u nás v Brně, jdu taky!

Žádné komentáře:

Okomentovat