5. 7. 2005

Bezmoc

05.07.2005 10:22 - 06. Politika -trvalý odkaz

Bezmoc


Na internetovém severu Blabla.cz jsem v diskusní skupině "Co vzrůst síly komunistů" objevil názor, který přesně popisuje situaci, kterou teď cítím v České republice. Proto si tady ten názor zaznamenám:
"Jen mě někdy sere typická česká povaha-na všechno nadávat,všechno poplivat,všemu se příčit,ať už je to cokoliv a k čemukoliv.
Jestli je to následek "komunistické výchovy" je na zamyšlenou.Taky se za totáče jen nadávalo,byť tiše a obezřetně a pak se šlo se sklopenou hlavou do fabriky odsedět pracovní sobotu či vystát v průvodě oslavu 1 máje apod.
Prostě mi jen vadí laxnost národa,sebebolestínství,vychcánkovství či šmelinářství za každých okolností.
Důsledek tohoto chování je,že nic nefunguje,vše je v bordelu,a do toho opět čecháček si stýská-"jo na západě,tam se maj,to my jsme na tom špatně"...apod.
Každý by si měl zamést před vlastním prahem,a to už z důvodu neúčasti ve volbách.Co říkat o člověku který zásadně volit nechodí("hele,vono to lepší stejně nebude"),ale o to víc nadává na vládu?"

A právě tento stav, který cítím naprosto stejně, ve mě vyvolává naprostou bezmoc. O této situaci si ani nemohu s nikým popovídat, protože lidé, kteří jsou okolo mne - příbuzní, sousedi, známí, spolupracovníci, ji vůbec nevnímají.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat