29. 10. 2006

Beznadějné setkání o státním svátku - 1.část

29.10.2006 08:41 - 03. Lidé -trvalý odkaz

Beznadějné setkání o státním svátku - 1.část


   Přítel Jaroslav mě občas zásobuje rozsáhlými e-maily. Někdy si říkám, co asi v práci dělá, když má čas tolik psát. Jak jsem se dozvěděl, píše všema deseti prsty, má kurz psaní na stroji. Já píšu v podstatě jedním prstem jedné zdravé ruky, tak mi to trvá dlouho. Na Jaroslavovy e-maily jsem si založil samostatnou složku, už je jich tam 95. Mám dojem, že Jaroslav píše z nudy. Píše však hezky, je celý život redaktorem a korektorem.
   Jeden z jeho dopisů jsem před časem uveřejnil pod názvem Vojenské pozdravy z Dejvic!

   Tento týden mě opět zásobil bohatou korespondencí, která vyústila v naše setkání o státním svátku.

■     
26. října 2006 7:12
Ahoj Tome,
právě dnes máme výročí svatby! Přišel jsem včera domů a už mne čekaly chlebíčky - navrhl jsem otevřít vino, které nám minulý týden přivezl americký bratr z Kalifornie - dle Ivanky i mne to bylo nejlepší víno, jež jsme letos pili. Loni nám dal pod stromeček láhev za 40 dolarů, cenu tohodle neznám, ale tipoval bych na ještě dražší.
V Jižní Africe měli podobné, sedmička = 400 Kč, ochutnávka na vinicích, nicméně Ivanka tvrdila, že tohle byl lepší.
 Značka: a) nesmí se dělat reklama, b) stejně se tady neprodává.
Oficiální oslava je ale až dnes, v bulharské restauraci, cca 1 min. od Ivančiny práce.
Se svatebními pozdravy,
J.


27. října 2006 7:46
Ahoj,
svatební oslavy - bulharská restaurace se jmenuje Thrákie (což by podle mne měla být spíš makedonská restaurace). A měli jsme ji celou pro sebe! Jediní zákazníci. Připadal jsem si jako filmový milionář, když si chce někam zajít, rezervuje si celý podnik, aby ho nikdo nerušil. Jen to víno, které měli před týdnem, když tam byla Ivanka s kamarádkou (a které si nemohla vynachválit, jako chilská Tarapaca) už došlo a z Bulharska jim dovezli jiné. Kvůli tomu vínu mne tam vlastně pozvala. No, nepovedlo se. 
Opět jsme prodiskutovali to víno od bratra Fupeho, které nám přivezl před týdnem z Kalifornie - pravil jsem, že nic podobného u nás na trhu není, zatímco Ivanka mínila, že určitě takové víno tady je, jenže mi tu kategorii vín v ceně od tří čtyř tisíc výše za láhev neznáme, neboť dle ní bratrovo víno do té kategorie patřilo. 
Příloha: když jsme předevčírem víno otevřeli, tak jsem ho zdokumentoval (i s bratrovou minuloměsíční tahitskou svatební fotografií). Foťáček udělal jednu fotku, pak prsknul a odmítnul dál pracovat. Došla v něm baterie.


S pátečními pozdravy, 
J.

P.S.
Pamatuješ si ještě, že jsem tě jednou lákal, že bychom vyrazili ke Kravínu, abys mi ukázal, která restaurace to přesně je?
     

klikni - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat