29. 10. 2006

Beznadějné setkání o státním svátku - 2.část

29.10.2006 08:46 - 03. Lidé -trvalý odkaz

Beznadějné setkání o státním svátku - 2.část


moje odpověď:
27 října, 2006, 12:41
P.S. Pamatuju, jestli tam chceš jít, musíme dřív než bude zima a začne to klouzat. Pak už nikam nechodím.
T.
     
27. října 2006 12:41
To záleží na tobě.
Z mé strany jsem na tom časově:
a) všechny pátky mám obsazeny (Ivanka pořádá pojídání topinek)
b) Ivanka jezdí v sobotu odpoledne k mamince, odchází obvykle ve 3/4 na tři, takže celou sobotu večer vlastně můžu flámovat. (Ale chovám se mravně.)
Tedy pokud si zase pro změnu moje matka mne na něco neobjedná. O této sobotě nic nevím, teoreticky bych měl být volný.
J.
     

moje odpověď:
27 října, 2006 14:05
Myslíš-li sobotu 28.října, tedy zítra, tak jsem pro. Sejdeme se tedy zítra v 15 hodin v hostinci U Pešků v Národním domě na náměstí Míru 9, dáme pivo a můžeme vyrazit ke Kravínu. Jestli ti Ivanka už koupila mobil, pošli mi sms, zda přijdeš. Jestli nemáš mobil, tak počkám chvíli zítra v 15 hod u výčepu hostince U Pešků.
Zdraví T.

Jdu volit a dnes patrně už neotevřu internet. Podívám se na tvou zprávu zítra dopoledne.
     

27. října 2006 13:46
Máme mobily dva, ale já ho nepoužívám.
Tak tedy platí.
J.
     
klikni - 3.část

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat