16. 1. 2006

Bolijó mě čapy

16.01.2006 06:52 - 05. Zdravotně postižení lidé -trvalý odkaz

Bolijó mě čapy


 Telefonoval jsem si se Zdeňkem, o kterém jsem před časem napsal článek „Zdeněk má počítač“.

   O počítači Zdeněk už nějakou dobu nemluvil. Ptám se proto, jak pokračuje učení. Ále, málo, povídá Zdeněk, bolijó mě čapy. To po pražsku znamená bolí mě nohy. Zdeněk si stěžoval na putovní bolest. Bolí záda, za chvíli se bolest přesune do ruky či na prsa. K tomu ty chromé nohy. Postupem věku se čím dál tím hůře ráno vstává z postele. Oblečení i příprava snídaně činí potíž.

   Znám to. Mám podobné potíže, i když jsem o pět let mladší. A to nemusím každé ráno zatápět v kamnech. V pražském činžáku máme plynové ústřední topení. Ale čapy mě bolijó taky. Bez ortopedických bot na míru už to nejde vůbec.
Komentáře
[1]20.01.06 09:30:31nadabozkova - 
Pozdravujte Zdenka,opravdu to není lehký život,musíme si vážit toho,že na tom nejsme jako on

Žádné komentáře:

Okomentovat