24. 11. 2005

Co mi zlepšilo náladu po probuzení

24.11.2005 14:47 - 02. Deník -trvalý odkaz

Co mi zlepšilo náladu po probuzení

   Několik posledních dnů nemám příliš dobrou náladu, pronásledují mě zdravotní potíže. Dnes jsem opět dobře nespal. Ještě před snídaní jsem otevřel internet a podíval se, co je nového.
   V pavilonu opic v pražské ZOO jsem spatřil gorilu Kijivu, jak kojí své mládě Moju. Mládě střídalo při kojení obě bradavky. Kijivu seděla, držela Moju oběma rukama a občas mu dala jemnou pusinku na hlavu a prstem ho pošimrala na zátylku. Aspoň někde se mají rádi a nestydí se za to. Třeba někdy potkám i takové lidi.
Poklikáním na fotografii zapnete přímý přenos z pavilonu goril projektu ODHALENÍ. Gorily obvykle v noci spí. Nejlépe je na ně koukat dopoledne.
Komentáře
[1]24.11.05 17:28:55nadabozkova
Láska jakoby se z dnešního světa vytrácela,taky jsem si toho všimla,že pro mnohé jsou důležitější peníze,než nějaké city. Škoda. Myslela jsem si,že asi nemáte dobrou náladu,nic nového jste nepsal.Každý den sem najedu a stále nic. Já mám náladu taky nic moc,snad bude líp.
[2]24.11.05 17:41:58mluvka Tomáš
Milá Naďo, rád se podívám, co píšete vy. Napište, kam se mám podívat. Píšu, když mám co napsat. Nepíšu proto, abych bavil jiné lidi. Chcete-li si přečíst neco zajímavého, čtěte Petacchiho. Odkaz v doporučeném čtení. Nebo si prostudujte brožurku o osobní asistenci. Odkaz tamtéž. Nebo se sama někomu ve volnýchj chvílích snažte pomoci na základě toho, co se o osobní asistenci dozvíte. Paní Jana Hrdá, co ty postřehy napsala, je po úraze již navždy úplně nepohyblivá.Dá vám to víc než hodnocení životů jiných na internetu. Zkoušela jste v mém doporučeném čtení Senio.cz? Tam píše lidí! třeba byste tam našla někoho zajímavého nebo i pozvánku na akci, kterou byste mohla ve svém okolí navštívit. Nebuďte pasívní! Vytvořte si sama blog! Pište! Uleví se vám.
[3]25.11.05 08:20:34Point*
To:N.B Ono je to s tou laskou jak, kde ;))) Konecne pohlednete na tu gorili pohodicku na snimku, pro mnohe mamy jiste inspirativni ...

Žádné komentáře:

Okomentovat