7. 7. 2005

ICQ rozhovor

07.07.2005 07:43 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

ICQ rozhovor


Chatování mě příliš nenadchlo, důvody jsem napsal v předchozím článku. Ale co mě nadchlo, je rozhovor přes program ICQ5. Zažil jsem zatím ojedinělý pokus, ke kterému mě vyzval jeden z přátel tady na serveru Lidé.cz. Kupodivu jsem na to byl vybaven, stačila sluchátka s mikrofonem.  Kvalita hovoru byla lepší než kvalita klasického telefonního hovoru, jen to občas mělo malou, ale výraznou technickou závadu - opakování jedné slabiky. Rozhodně to pro mne bylo lepší než psát písmenka. Navíc - onen přítel je slovně komunikativní a vzdělaný člověk.
Jednu poznámku. Takovéto experimenty (i chatování) si může člověk dovolit jen v případě, že má připojení na internet za paušál (většinou ADSL). Při připojení vytáčeném přes telefon by se asi nedoplatil.
Komentáře
[1]07.07.05 14:06:39Vladimír
Nojo, taky z toho mám radost! Inu, jsme chlapi a objevili jsme novou hračku! Až si s ní dosyta pohrajem, taky časem zjistíme, že není jenom na hraní, ale může nám i pomáhat. Ale na to máme ještě čas. Tak ať nám to připojení šlape!
[2]07.07.05 20:55:38Lebeda
Tož jsem se dnes připojil a co nevidím. Tomáš je na ICQ. Zapnu ten zelený mikrofonek, a slyším Toma : Haló, haló. Ztlumeného nemám nic, mikrofon až v hubě, hulákám do toho a nic. Jsou tu dvě možnosti. Vlastně tři. Blbej mikrofon, ten nejlevnější co měli. Jelikož to prodávaj jako mikrofon, tak mluvit, třeba blbě by to mělo. Připojení Eurotel data expres. Vysokorychlostní. Hry po síti nelze, kvůli nestabilnímu připojení vás to vykopne. Občas to neutáhne ani internetové radio. Rychlost to má solidní, dokud ji nezačnete využívat. To to pak spadne na dvacet, někdy i osm kilobajt. Nebo je tu ta možnost poslední. Dělá, že mne neslyší, protože nejsem dostatečně slovně komunikativní a vzdělaný. Nejspíš to ale bude ta technika..
[3]07.07.05 21:14:23Lebeda
Jo to myslíš toho našeho prvního dělnickýho presidenta, co vypadá jak Lenin?
[4]07.07.05 22:57:00mluvka Tomáš
Neslyšel jsem opravdu nic. Ale totéž se stalo při rozhovoru s Vladimírem. Jenže naopak. Já jsem jeho slyšel a on mne ne. Tak jsme si chvilku SOUČASNĚ dopisovali a zjišťovali, kde je chyba a já jsem pak zjistil, že jsem měl nedostatečně zasunutý mikrofon do zdířky.
[5]08.07.05 12:17:33Jiri Pallas
Skype je mnohem lepsi a funguji i na dial up. najdes na www.skype.com
[6]08.07.05 18:24:38mluvka Tomáš
Děkuji, Skype jsem si stáhl, ale věnovat se mu budu až příští týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat