25. 6. 2005

Ivan Langer mě přesvědčil

25.06.2005 20:16 - 06. Politika -trvalý odkaz

Ivan Langer mě přesvědčil


V návaznosti na předchozí článek mohu říci, že Ivan Langer mě opět přesvědčil, že až budou zase nějaké volby, že nebudu volit ODS. Ivan Langer je jistě v ODS považován za vzorového politika i za vzorového člověka. Ale pro mě jím není. Pro mě je člověkem, který dokáže ze všeho vytřískat co největší prospěch pro sebe osobně. Stranu, pro kterou je tento člověk vzorem, já volit nechci.
Jsem si vědom toho, že když to sem napíšu, nemá to prakticky vůbec žádný význam. Moje stránky si prohlédnou denně zhruba tři noví lidé. Pokud bych je přesvědčil o správnosti svého názoru všechny a nikdo z nich nevolil žádnou v současné době existující parlamentní stranu a volili někaou dosud neparlamentní, bylo by to za rok 1200 voličů. Aby to mělo nějaký význam, muselo by jich být alespoň tisíckrát víc. Jenže i z těch 1200 potenciálních voličů jich budou určitě stejného ražení jako je Ivan Langer - totiž že za každých okolností je nelépe ze všeho vytřískat co nejvíce výhod sám pro sebe. Takže zase budou na reálný výběr pouze 2 strany - ODS a ČSSD. Má účast ve volbách bude proto mít pouze symbolický  význam, avšak přesto k volbám půjdu a dám svůj hlas takové neparlamentní politické straně, která se mi bude zdát alespoň trochu vstřícná k občanům tohoto státu.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat