23. 9. 2006

Kůň a velbloud na Jiřáku ! - 2.část

23.09.2006 23:16 - 02. Deník -trvalý odkaz

Kůň a velbloud na Jiřáku ! - 2.část



  Vzadu za kostelem Nejsvětějšího srdce páně, stranou od ostatního ruchu, spatřil jsem velký shluk lidí. Když jsem přišel blíže, uviděl jsem, že tam probíhá zajímavá ukázka výcviku dravců.


   Koně byli na slavnosti dvojího druhu: létající a běhající.

   Ti živí koně byli slavnostně vystrojeni a na každém seděl rytíř v brnění.  Na prostranství před pódiem a zároveň tribunou s císařem Karlem IV. se chystali rytíři k ukázkám rytířského klání.
 

   Přes početné publikum jsem však mnoho neviděl.  Snímek jsem pořídil naslepo, fotoaparátem ve vysoko zdvižené ruce nad hlavou. Lidé se dívali na tuto historickou podívanou nebo chodili po cestách jim vyhrazeným a současně debatovali o opatření, které z bezpečnostních důvodů dnes v Praze zavedla vláda. Vedle mě stál mladý hoch, kterému zazvonil mobil a někdo mu patrně tuto informaci sděloval. To není nic nového, řekl hoch do telefonu, to už ví půl Prahy. Na náměstí se procházeli  městští policisté a pracovníci bezpečnostní služby. I oni užívali krásného dne.

   Cestou domů jsem opět šel kolem velblouda, kterého jsem viděl už ve čtvrtek.


Nezdál se příliš nakloněn lidem, kteří si na něj chtěli sáhnout nebo se s ním dokonce pomazlit. Vypadalo to, že by občas na některého dotěru rád plivnul. Avšak ovládl se a neplivnul. Z tohoto pohledu mám dojem, že jsem občas také velbloudem. I já jsem se zatím vždycky ovládl.
Komentáře
[1]23.09.06 23:46:22Tenisák
Tak si říkám, chudáci zvířata
[2]24.09.06 15:32:28Lebeda
Já si myslím, že občas si plivnout, či někoho nakopnout může být i prospěšné. Pro obě strany. Jinak bývám kolem 20. každého měsíce ve vaší ulici. Ale už zespoda necinknu, protože bys běžel dolů, jen abych ti řekl ahoj.. Přeji zdraví a jen příjemné myšlenky. B.

Žádné komentáře:

Okomentovat