7. 2. 2008

Kyslík má celostátně zaspamovaný server

07.02.2008 21:40 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Kyslík má celostátně zaspamovaný server


   Už druhý den nemohu odesílat e-maily. Na telefonním čísle 800 123456 je po celou tu dobu standardní hláška, že může dojít k nedostupnosti e-mailové schránky. Operátoři byli dva dny zaneprázdněni (automat toho litoval).

Dnes ve 21,20 hod jsem se operátorovi konečně dovolal. Řekl mi, že kyslík –  O2  – má celorepublikově zaspamovaný sever a vyčištění bude trvat do začátku března. Občas by prý mohly být výpadky.

   Já mám zatím výpadek pořád, dnes se mi náhodně podařilo něco odeslat jen jednou. To jsou vyhlídky! Aspoň kdyby byla nějaká výrazná informace na kyslíkových webových stránkách! Není. Naopak, ukazují se tam chyby. Kyslík lituje a zákazníci budou mít celý měsíc smůlu.
Komentáře
[1]11.02.08 11:08:06Filip Furmanov - 
Podivné výpadky mne nepostihly v té míře jako autora, neboť každý den internet neužívám. Nicméně když dnes po zkušenostech, co mám, v žádném případě bych už nevolil O2, ale nechal si udělat připojení k internetu přes kabelovou televizi. J.F.F.

Žádné komentáře:

Okomentovat