1. 4. 2007

Logo "Tomův deník" je (snad dočasně) nefunkční

01.04.2007 11:44 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Logo "Tomův deník" je (snad dočasně) nefunkční

Logo už je zase funkční!!! - 4.4.2007
Pro vysvětlení klikni ZDE.
Zároveň u některých starších článků se neobjevují obrázky, které mám vloženy přímo z fotogalerie, která je příslušenstvím tohoto blogu.
30.3. jsem požádal technickou podporu Lidé.cz o odstranění závady.  Doufám, že k odstranění závady dojde v krátkém termínu.
Děkuji za pochopení.
mluvka Tomáš
P.S. Chcete-li se vrátit na hlavní stranu blogu, zkuste to buď vlevo v horním rohu každé stránky na obrys chybějícího obrázku nebo zde kliknutím na modře podtržený návrat na poslední článek
Komentáře
[1]02.04.07 20:51:52Beda
Mně ta jejich fotogalerie chodí, ale moc ji nepoužívám. Dej to Logo jinam. Jsem schopen ti ten tvůj dočasně nedostupný obrázek dodat.
[2]02.04.07 21:20:19mluvka Tomáš
Fotogalerii blogu mám přístupnou, Bédo, jen obrázky z ní se nezobrazují na blogu. Mám tím na blogu více nefunkčních fotografií, nejen logo. Proto tyx obrázky ani logo zatím nehodlám dávat jinam. Dostal jsem z helpdesku zprávu, že moje žádost je v pořadí. Počkám.
[3]04.04.07 12:50:43mluvka Tomáš
Logo je opět po radě admina Lidé.cz funkční! Poradil mi, abych znovu vložil adresu URL a aktualizoval. Povedlo se! Z obrázky to půjde pomaleji, buxdu jich muset takto aktualizovat asi padesát.

Žádné komentáře:

Okomentovat