30. 5. 2005

Mám ji

30.05.2005 14:36 - 11. Evropská ústava -trvalý odkaz

Mám ji

Včera Francouzi řekli své NE Evropské ústavě. Tak jsem si její návrh také konečně koupil, abych věděl, co v ní je. Ne, že bych se obával, že by naši mocipáni nechali o ní národu hlasovat, ale určité malé procento možnosti tady je.
V knižním paláci Luxor jsem objevil hned asi pět vydání vedle sebe. Koupil jsem si to nejlacinější bez komentářů a vysvětlivek. Dal jsem za něj 49,- Kč. Myslím, že pokud by došlo k referendu, málo našich občanů bude vědět, o co se jedná. Ale já to vědět chci. A tady do té kategorie si budu zapisovat své postřehy k euroústavě.
Komentáře
[1]05.06.05 23:28:45Lebeda
Mám ho. Sice žádná sláva, ale aspoň mám čím mířit. Na rozdíl od toho zákon kterému nikdo nerozumí je mi na pendrek. A to mé členství v unii? Když tam nesmím jít, nebo tam chudej pracovat či žít, nikdo o mne nestojí, ani já o ně nestojím. Je to dobré jen k tomu, aby nám někdo z ciziny říkal jak tu máme žít. Při tom nejde o mé dobro, ale jeho zisky.
[2]06.06.05 10:52:14mluvka Tomáš
Mně už taky Evropská unie na nic nebude, Lebedo. Ale pro mladou generaci to je naděje. My už tu za třicet let nebudeme, oni ano.

Žádné komentáře:

Okomentovat