19. 9. 2006

Musílkovou ne!

19.09.2006 05:11 - 061. volby 2006 -trvalý odkaz

Musílkovou ne!


   Na stožáru veřejného osvětlení v naší ulici se opět objevil předvolební plakát. Kromě jiných lidí je na něm i paní Ing. Jiřina Musílková.


   Napsal jsem o paní Musílkové v uplynulých dvou letech několik článků:




    Z plakátu v naší ulici paní Musílková hrdě vzhlíží na budovu generálního ředitelství Všeobecné zdravotní pojišťovny, ve které jako ředitelka přečkala, tuším, čtyři ministry zdravotnictví (Davida, Kubinyiho, Součkovou, Emmerovou) a až ten pátý  (Rath) přece jen dokázal prosadit v Poslanecké sněmovně (bohužel nikoli však Poslaneckou sněmovnu přesvědčit), že se pojišťovně bude dařit lépe a hlavně lépe bude sloužit občanům, když ji paní Musílková nepovede.

   Paní Musílková však nemá dostatek sebereflexe a žádné chyby ve své práci nikdy neuznala. Její kandidatura na radnici pražského Magistrátu podle mne znamená jen touhu po moci, chce prostě vládnout za každou cenu.

   Svědčí o tom i úvod tiskové zprávy, která je na internetové stránce politické strany Volba pro město :

    
Topmanažeři bojují o pražský magistrát

Praha (12.9.2006) Dvě topmanažerky, bývalá ředitelka pražské motolské nemocnice senátorka Helena Rögnerová a VZP Jiřina Musílková se postavily do čela politické strany Volba pro Město a chtějí v říjnových komunálních volbách zasednout v radě pražského magistrátu.
    


   Další z týmu na plakátu Martin Stránský a Ivan Douda mají moje sympatie. Ale nikdo, kdo se spojí s Jiřinou Musílkovou, nemůže počítat s tím, že bych ho svým hlasem podpořil ke vstupu na hlavní pražskou radnici.

   Jednoznačně říkám: Musílkovou ne!
Komentáře
[1]20.09.06 18:47:10Mr.Brumla - www
Volby se blíží. Když jsem vykoukl z okna, tak půl roku se na mne mračil Paroubek, pak byl chvíli klid a hle dnes vykouknu z okna a usmívá se tam na mne jakási žena ;-))
[2]09.10.06 14:06:49sexmise
Uz jsem ten film (Sexmise) dlouho nevidel, ale ta Musilkova mi pripomina tu "halvni zenu", co velela zenam v podzemi a na povrchu mela domecek v nemz ten chlap (ona) odpocival.
[3]09.10.06 15:31:24mluvka Tomáš
To je zajímavé, já jsem na tu její podobnost s tou postavou také častokrát myslel.

Žádné komentáře:

Okomentovat