19. 11. 2005

Nepříjemnosti v hypermarketu Hypernova

19.11.2005 23:39 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti v hypermarketu Hypernova

Podivná shoda jednání zaměstnanců firmy Ahold
   Dnes v 11,00 hod vysílala stanice Českého rozhlasu 1 - Radiožurnál tuto zprávu:
Zákazník liberecké Hypernovy objevil v prodejním regálu živou myš. Ondřej Macoun, koordinátor pobočky Sdružení obrany spotřebitelů v Liberci proto požádal o zásah Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci.
   (Hovoří zákazník): "Při nakupování jsem našel v regále s paštikami živou myš. Chtěl jsem upozornit na tuto skutečnost management prodejny, logická cesta k tomu je oslovit prvního zaměstnance. Prvním zaměstnancem byla pokladní. Takže při placení nákupu jsem pokladní upozornil na skutečnost, kterou jsem zjistil. Dozvěděl jsem se, že ona vůbec neví, co s tím má dělat, jí že to vůbec nezajímá, protože ona jako pokladní má jiné úkoly."
   Kateřina Černá, mluvčí společnosti Ahold, která provozuje libereckou Hypernovu Českému rozhlasu řekla, že se pokusili situaci okamžitě vyřešit. (Hovoří Kateřina Černá): "Vzhledem k tomu, že zhruba před třemi týdny proběhla generální deratizace celé Hypernovy, tak jsme opravdu neměli žádné zprávy, že by tam hlodavci byli, takže pro nás to bylo docela překvapení. Nicméně nařídili jsme ihned sanitaci celého toho úseku, kde ta myš byla viděna. Takže doufám, že to bude dostačující. Pokud by se tam ještě něco vyskytlo, tak bychom podle toho postupovali."

   Zaujala mě jedna věc, se kterou jsem se i já setkal v prodejně Albert v Praze, na kterou jsem si stěžoval - nezájem zaměstnanců prodejny, nebo spíše taková instruktáž zaměstnanců prodejny, že se nemají zajímat o dění v prodejně a jejich bezradnost, že nedokážou zavolat nikoho odpovědného.

   V dalších denních zprávách Radiožurnál oznámil, že Agrární komora ustaví drobné kontrolní skupinky spotřebitelů, které budou po několik týdnů kontrolovat kvalitu potravin v hypermarketech. Je mi záhadou, proč vedení hypermarketových a supermarketových řetězců se nedokážou k této nedobré situaci postavit razantně a aktivně.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat