7. 11. 2005

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 1.část

07.11.2005 17:51 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 1.část


Je zbytečné si stěžovat?
(Stížnost jsem poslal na tuto e-mailovou adresu)
Adresát:
AHOLD Czech Republic
divize Albert
Radlická 117
158 00  Praha 5 - Nové Butovice
        
                                                                    Praha, 6.listopadu 2005

Věc: stížnost

Vážený pane řediteli,

stěžuji si na pana Nebesáře, který vedl prodejnu Albert Vinohradská 90-92, Praha 3, v sobotu 5.11.2005, cca ve 14,30 hod. z těchto důvodů:
  1. v prodejně je permanentní chaos a špatná informovanost zákazníků
  2.  prodejna používá klamavou reklamu
  3. vedoucí pan Nebesář se chová arogantně a nedovede uspokojivě zodpovědět dotazy, týkající se zboží v prodejně

Odůvodnění:
1.      chaos v prodejně - Uvedu typický případ chaosu, který jsem zažil v uvedený den a hodinu, ale který je pro tuto prodejnu typický každý den. Hledal jsem mléko do kávy. Označení v orientaci ve zboží je v prodejně špatné a protože se rozmístění zboží zásadně změnilo od doby před dvěma měsíci, kdy byla tato prodejna ještě v majetku firmy Julius Meinl,  hledání jakéhokoli zboží je v prodejně velmi obtížné. Zeptal jsem se dívky ve žluté košili s nápisem Albert, kde bych mohl najít hledané zboží. Odpověděla mi, že neví, protože je tam první den. Dále jsem se zeptal  okolo procházejícího muže ve žluté košili s nápisem Albert.  Také mi řekl, že nic neví, protože je od limonád. Zeptal jsem se, kdo by mně mohl o zboží informovat, řekl, že neví.  Opodál stál v civilu oblečený mladík, který pozoroval mé marné dotazy. Když viděl mou bezradnost, zeptal se, co hledám. Věděl, kde najdu mléko do kávy a ukázal mi ho. Když jsem mu poděkoval, řekl, že to ví náhodou, že tam není zaměstnán, ale že hlídá zboží.

2.      klamavá reklama - Několik dní byla v prodejně nabízena akce káva Nescafé s hrnečkem za 109,90 Kč. V prodejně byl velký poutač, ale pod poutačem bylo zcela jiné zboží. Na otázku jsem dostal po několik dní odpověď, že toto zboží již bylo a snad bude zase zítra. Vždy byl v prodejně jen velký poutač, ale pod ním buď nic nebo zcela jiné zboží. Tak tomu bylo i v sobotu 5.11. ve 14,30 hod.

klikni - 2.část
Komentáře
[1]08.11.05 09:34:22jmxjmx - www - 
Moc hezky napsane. Je to relativne strucne, vystizne, slusne ale durazne. Uvidime jaka bude reakce (krome toho, ze vas jejich ochranka uz nepusti do Albertu :-) ). Pravdepodobne se ale nic nestane. Pocitam, ze podobnych dopisu by muselo prijit aspon 1000, aby se tim zacali vazne zabyvat... Premyslel jsem take nad tim, jestli jste nezvolil od zacatku hned moc ostry postup, kdyz jste to poslal i na inspekci a ty ministerstva. Jestli jste jim nemel dat sanci na napravu. Ale zase na druhou stranu co, oni se s nikym taky nemazou tak jakepak copak. Nekdo mozna namitne, ze to nebylo selhani retezce ale jednotlivce. S tim bych nesouhlasil, ti lidi tam nejsou za sebe ale reprezentuji ten obchod tzn. cokoliv udelaji dobre nebo spatne si zakaznik uz asociuje s tim obchodem takze ve finale je zodpovedna vzdycky firma. Je jen na ni jak zamestnance namotivuje. S pozdravem jmx

Žádné komentáře:

Okomentovat