9. 11. 2005

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 4.část

09.11.2005 14:20 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 4.část

omluva ředitele firmy Albert

                                                     9. listopadu 2005

  Vážený pane,

děkuji za Váš email z neděle 6. listopadu. Ačkoliv to není dopis, který bych rád dostával, vždy se zajímám o skutečné zkušenosti z nákupu našich zákazníků.
Dovolte mi odpovědět na Vaše jednotlivé body postupně.

- Chaos na prodejně
Nedávno jsme tuto prodejnu převzali a změnili přes víkend 29.10.-1.11. rozmístění zboží na prodejně, neboť takto se více podobá konceptu Albertu.
Chápu, že po této změně to pro naše zákazníky může být chvíli matoucí, ale doufám, že této změně brzy zvyknou. Co je však znepokojující je chování našich vlastních pracovníků. Také pro ně je to nová prodejna, ale to však nemůže být omluvou pro neposkytnutí pomoci zákazníkovi při hledání zboží.

- Nescafe reklama s hrníčkem
Tato reklama byla velmi úspěšná, přesto nám na některých prodejnách ještě pár hrnečků Nescafe zbylo. Chování zaměstnanců a vedení prodejny je ale naprosto nepřípustné.
V této souvislosti jsem podnikl určité kroky k nápravě. Dovoluji si Vám zaslat jeden hrneček zdarma na Vaši adresu. Považujte ho prosím jako mou osobní omluvu.

- Arogantní chování vedoucího prodejny
Osobně jsem navštívil tuto prodejnu v pátek 4.11. kolem 16. hodiny. Musím říci, že jsem měl podobnou zkušenost s chováním vedoucího této prodejny.
Váš dopis byl prodiskutován mezi oblastním manažerem, vedoucím prodejny a celým personálem této prodejny. Ujišťuji Vás, že neakceptuji toto chování a že budou učiněna příslušná opatření.

Vážený pane, podnikneme takové kroky, aby se Vám během krátké doby dostalo lepších nákupních zkušeností než kdy předtím.
Prozatím prosím přijměte ještě jednou mou omluvu.

S pozdravem

Alois Ooms
Director Operations Supermarket Albert,
AHOLD Czech Republic

Komentáře
[1]09.11.05 16:32:25mluvka Tomáš
Musím říci, že mě tato odpověď příjemně překvapila. Už jen skutečnost, že ředitel přizná, že existují nedostatky, na které zákazník poukazuje a že si sám tyto nedostatky ověřil, nepřipadají mu zcela banální a přislíbil zlepšení je povzbudivá. Opravdu se spíše dnes setkávám s výzvou - když se vám naše služby nelíbí, jděte jinam. A vzhledem k tomu, že jinde to bývá stejné, je to jako jít z deště pod okap. Doufejme, že nastane doba, že do supermarketu Albert na Vinohradské ulici budeme časem chodit rádi nakupovat. V tomto případě vynechávám slovo OPĚT, protože od otevření této prodejny před 18ti lety jsem do ní chodil vždy jen z nutnosti, protože nákup v ní byl vždycky nepříjemný, ať patřila komukoli. Vždycky v ní byl ten přezíravý postoj k zákazníkům. Myslel jsem, že to časem vyřeší konkurence, jak si to do dnes myslí tisková mluvčí ČOI paní Fléglová, ale konkurenční prostředí po 15 letech kapitalismu na Vinohradech stále nefunguje.
[2]09.11.05 19:55:28Petacchi - www - 
No tedy mluvko klobouk dolů. Posílám ti potlesk až z Třebíče. :-) Panu Nebesářovi, kterému jistě narostlo sebevědomí díky jeho funkci, jsi myslím přidělal dost starostí. :-) Od ředitele Alberta jsem teda takovou odpověď nečekal. Nakonec se ukázal jako "dobrý chlap"
[3]09.11.05 21:01:16Naďa Božková
no,to teda koukám,pan ředitel bude sjednávat nápravu. Opravdu by měl. A jestli se mu to podaří,tak smekám
[4]09.11.05 22:25:48Point*
VAAAAAAAU !!! Tome ty ji zvitezil , jsi velky MAG a posilam ti potlesk tentokrat zase od Atlantiku. EXCELENT JOB !!!
[5]09.11.05 22:41:38mluvka Tomáš
To se ještě neví, Pointe. Viz komentář Nadi Božkové...
[6]10.11.05 16:51:47jmxjmx - www - 
Hmm, klobouk dolu to teda koukam. PAN reditel Albertu mi svou reakci dokonale rozbil predstavu jakou mam o vyssich manazerech a jejich postoji k zakaznikovi (z vlastnich zkusenosti). Byla to velmi povzbudiva reakce, ktera nam obycejnym zakaznikum dava nadeji ze nase dopisy nekonci v kosi. Ale abych nebyl prilis optimisticky k tak uspesne reakci na vas dopis ze strany vedeni Albertu doslo jiste jen proto, ze jste to zverejnil na internetu. Negativni publicity se totiz firmy obecne velmi boji ... Pochybuju, ze p. reditel timto zpusobem proveruje vsechny stiznosti). PS: chodim do Albertu na Rajske Zahrade a taky bych rad hrnecek Nescafe vas text naznacuje uple jistou cestu jak ho ziskat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat