26. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 9.část

26.04.2006 20:17 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 9.část

Já nejsem spokojen

   Odpověď pana Rameše mě sice neuspokojila, ale zároveň ani nepřekvapila. Když totiž mohou zaměstnanci prodejny říci v 11,30 hod., že pan vedoucí ještě nepřišel do práce, nikdo neví, kdy přijde a nikdo ho po dobu jeho nepřítomnosti nezastupuje (jak jsem popsal dříve), bylo mi jasné, že pan Rameš svým prodavačům věří  a v případě nutnosti se i za ně postaví. Pan Rameš mi v podstatě v dopise sděluje, že když je spokojen on jako vedoucí prodejny, mám být spokojen i já jako zákazník. To, že mi jeho konzultantka prodeje neřekla, že modem Sagem F@st 840 vyhovuje dané službě, ale potřebuje servisní úpravu, to pan Rameš asi považuje pouze za „nevhodnou formulaci“ a nikoli za neodbornost. Totéž v případě, že mi nabídla ke koupi jeden typ modemu, který mimo modemu Sagem F@st 840 v prodejně byl a jako technickou specifikaci dokázala říci jen to, že je novější, to pan Rameš považuje také za dostatečnou odbornost.  Český Telecom patrně tímto postupem usiluje o to, aby každý jeho zákazník vlastnil dva modemy a měl tedy sám náhradní, pro případ, že jeden bude nutno dát do servisu (i záručního).

   Pan Rameš považuje i za nadstandard, že by Telepoint měl půjčovat náhradní modemy v době záruční opravy modemu, aby zajistil zákazníkovi službu, kterou má od Českého Telecomu stále placenou. Koupil jsem si tedy jiný modem, protože jiné východisko mi zaměstnanci prodejny Telepoint nenabídli. Pan Rameš je totiž tak neschopný vedoucí, že v rámci Českého Telecomu nedokáže zajistit dostatek zápůjčních modemů.

Větě, kterou napsal pan Rameš na závěr svého dopisu, už nerozumím vůbec:

P. Čejka je nový prodejce, který nemá dosud dostatečné profesní  vědomosti a proto se snaží zákazníkům vyhovět – nikoli se bavit „veselou příhodou“.

Kromě toho, že smyslu té věty nerozumím, připadá mi, že je zcela v rozporu se sdělením pana Rameše v úvodu dopisu, že „všichni prodejci jsou dostatečně informováni a odborně způsobilí“. Pan Čejka nebyl označen žádným znamením, že má výjimku z profesních vědomostí, ani mi sám neoznámil, že je začátečník.

   Uvidíme, jak se postaví vedení Českého Telecomu ke schopnosti pana Rameše řídit značkovou prodejnu Telepoint.

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat