22. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 6. část

22.04.2006 15:19 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 6. část

   Překvapením, co se týče personální odpovědnosti v Českém telecomu, nebyl ještě konec.
   18.dubna jsem poslal řediteli pro péči o zákazníky Ing. Jaromíru Víškovi tento dopis:

      
                                                                                        Vážený pan
                                                               Ing. Jaromír Víšek
                                                               ředitel pro péči o zákazníky
                                                               Český telecom, a.s.
                                                               Olšanská 5
                                                               134 00 Praha 3
                                                     
                                                                Praha, 18.dubna 2006

Věc: podnět ke zlepšení prodeje, informovanosti personálu a zlepšení ochoty personálu k zákazníkům ve značkové prodejně Telepoint, Jindřišská 14, Praha1

Vážený pane řediteli,

podávám Vám podnět k prošetření odbornosti personálu ve značkové prodejně Telepoint,  Jindřišská 14, Praha1 a schopnosti vedoucího prodejny pana Rameše tuto prodejnu řídit.

   V příloze Vám posílám kopii stížnosti vedoucímu prodejny panu Ondřeji Ramešovi, kterou jsem mu zaslal proto, že  konzultantka prodeje paní Málková nebyla uspokojivě schopna vyřešit moji reklamaci modemu Sagem Fast 840 a vzhledem k nezájmu i dalších zaměstnanců prodejny jsem byl nucen si koupit modem nový, abych nezůstal bez připojení ke službě Internet Express Ideal.

klikni - 7.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat