22. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 7. část

22.04.2006 15:22 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 7. část




   Za vrchol nezájmu považuji to, že když jsem přišel stížnost předat vedoucímu panu Ramešovi osobně, pan Rameš nejenom že ještě v 11,30 hod. dopoledne nepřišel do práce, ale nikdo ze zaměstnanců nebyl schopen říci, kdy pan Rameš do práce přijde a také nikdo nebyl pověřen jeho zastupováním v době jeho nepřítomnosti. Dopis s dodejkou jsem proto musel poslat z vedlejší haly hlavní pošty, za což jsem zaplatil 24 korun. Když se mi dodejka vrátila, nebyl na ní podepsán vedoucí pan Rameš, ale prodavač pan Jiří Sedláček, který si předtím moji stížnost přečetl a nechal mě poslat dopis z haly hlavní pošty. Na druhé straně musím konstatovat, že pan Jiří Sedláček byl vůbec jediný, který byl se mnou schopen situaci řešit a jeho vystupování bylo slušné.

   Když jsem v prodejně Telepointu argumentoval tím, že jsem se na čísle technické podpory dozvěděl, že po dobu reklamace modemu mi bude zapůjčen náhradní a že není moje věc, že prodejna není schopna zajistit dostatečný počet modemů k zapůjčení, otázala se mi jedna prodavačka s údivem, proč to sděluji v prodejně a neřeknu to managementu.

   Z materiálu, který jsem obdržel v prodejně jsem usoudil, že ředitelem, pod kterého tato prodejna spadá, byste mohl být  Vy. Inspirován beznadějnou situací ve jmenované prodejně i výrokem prodavačky, obracím se na Vás, vážený pane řediteli. Myslím, že by bylo na místě, kdybyste přezkoumal odbornost zaměstnanců v této prodejně, jejich vstřícnost směrem k zákazníkům a schopnosti pana Ondřeje Rameše řídit efektivně tento kolektiv.

   Své zkušenosti se zmíněnou prodejnou jsem zveřejnil na své internetové stránce v článku „Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu“,
      

   Jaké bylo mé překvapení, když se mi za dva dny dopis vrátil zpět s odůvodněním, že dotyčný na uvedené adrese již nepracuje. Dotyčný pán byl stejný pan Víšek, který se už před časem stal ústřední postavou mého článku Zvláštní jednání Českého telecomu (o bezmoci českého zákazníka).

   Na internetových stránkách Českého telecomu jsem nezjistil personální obsazení v oblasti péče o zákazníky a proto jsem zavolal na poradenské centrum, tedy telefon 800 123456.  Operátoři byli nejprve zaskočeni, protože patrně ani nevěděli, že nějaký ředitel pro péči o zákazníky existuje. Potom zjistili, že skutečně pan Ing. Jaromír Víšek na této funkci byl, ale už tam není. Nedokázali mě však zjistit, kdo tuto funkci zastává nyní. Divili se, že jsem poslal doporučený dopis z doručenkou  a ještě více se divili, že ho chci poslat znovu. Chvíli mě přemluvali, abych dopis poslal přes webové stránky Č.telecomu, ale nedokázali jmenovat odpovědnou osobu. Po delším zjišťování jedna operátorka zjistila, že v Brně sedí pan František Bahenský, který má sice jinou funkci, ale v oblast péče o zákazníky pod něj snad spadá. Operátorka mi dala na pana Bahenského e-mailovou i poštovní adresu a tak jsem se e-mailem pana Bahensakého otázal, zda by mi neporadil, komu bych mohl poslat doporučený dopis s dodejkou se zmíněnou problematikou.  Pan Bahenský mi odpověděl rovněž e-mailem, že mohu buď dopis opět poslat na adresu, ze které se mi vrátila nebo lépe, že mu ho mám poslat e-mailem a on se postará o to, aby dopis doputoval k odpovědné osobě.  Čili opět jsem se nedověděl jméno kompetentního pracovníka. Zatím jsem tedy poslal e-maile panu Františku Bahenského svůj podnět e-mailem do Brna. Přišlo mi potvrzení, že adresát e-mail dostal. Zda se něco bude dít a v Českém telecomu budou řešit zlepšení práce své značkové prodejny Telepoint, to opravdu nevím.

klikni - 8.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat