13. 10. 2005

O vstřícnosti výrobce zdravotních pomůcek k zákazníkovi - I.

13.10.2005 14:42 - 05. Zdravotně postižení lidé -trvalý odkaz

O vstřícnosti výrobce zdravotních pomůcek k zákazníkovi - I.

Kompresní punčochy - 4. část

Proto jsem v prodejně našel tekutý prací prostředek, který mi konzistencí nejvíce připomínal původní prací prostředek a opět jsem napsal:


     1. května 2005 15:01
   Vážená paní Vrátná,

Děkuji Vám za Vaši odpověď týkající se praní kompresních punčoch Maxis  (viz příloha Maxis - 14.D.doc). Vaše odpověď mě nijak neuspokojila, i když nebyla tak humorná jako předchozí dopis jiné zaměstnankyně Maxisu paní Benové (viz příloha Maxis - praní kompresních punčoch.eml). Ta mě sdělovala jakési praktické zkušenosti , které znala z doslechu od někoho jiného, jako se to dělá v magazínech pro ženy nebo v televizních pořadech pro kutily. Vůbec nepochopila, že se jako zákazník ptám výrobce na odbornou radu.

Vaše odpověď, Vážená paní Vrátná, je sice zajímavá, ale pro mne nic neřešící. Škoda, že informace, které jste mi v dopise sdělila, nejsou uvedeny v příbalové informaxi ke kompresním punčochám Maxis. V příloze Maxis- leták1.jpg jsem oskenoval text z kompresních punčoch Maxis, zakoupených v letošním roce. Není tam ani slovo o tom, v čem prostředek vyprat, ani, že nejsou vhodné běžné prací prášky. Informace o lepících schopnostech lemu tam není vůbec. Chybí tam i informace o tom, že kompresní punčochy Maxis je možno prát v mýdlovém roztoku. Zavádějící a nesprávná příbalová informace je dle mého názoru chybou oddělení zajišťování jakosti nebo kontroly jakosti. Tak je to například v oblasti výroby léčiv, kde se pohybuji já.

Nezájmu o Váš speciální prací prostředek se nedivím. Prakticky nikdo o něm nevěděl. Neprodával se v lékarnách, jak chybně sdělovala příbalová informace k punčochám (viz příloha MAXIS-leták2.jpg) která doprovázela kompresní punčochy ještě minulý rok. Alespoň v Praze se prodával prací prostředek Maxis POUZE v prodejnách se zdravotnickými potřebami. Avšak většinou, když jsem ho potřeboval, nebyl na skladě. To mě nutilo k tomu, abych ti koupil tři nebo čtyři balení do zásoby, když prací prostředek Maxis byl zrovna na skladě. To, myslím, svědčí o špatné obchodní politice firmy MAXIS. Když zákazník Váš prací prostředek téměř permanentně nesehnal, přestal se o něj zajímat.

Co se týče samotných kompresních punčoch MAXIS. považuji je za velmi nekvalitní. Asi před dvěma lety jsem je i reklamoval, protože v té době nevydržely ani týden běžného nošení. Reklamace mi byla sice jednou uznána, ale bylo to tak zdlouhavé a nepříjemné, že jsem si později radši při poškození punčoch po druhém použití koupil punčochy nové. Nevím, vážená paní Vrátná, jakou hodnotu mají peníze ve Valašském Meziříčí, ale u nás v Praze je poněkud náročné kupovat si každý týden kompresní punčochy za 410,- Kč. Proto jsem se zajímal o to, čím prát kompresní punčochy Maxis, když mi došly všechny zásoby speciálního pracího prostředku MAXIS a zároveň jsem zjistil, že na trh již není dodáváno vločkové mýdlo, které se mi také osvědčilo a bylo výrobcem v minulosti i doporučeno.. Nechci si totiž beztak již dost nekvalitní výrobek více ničit i dalším nevhodným zacházením.

Vážená paní Vrátná, v minulosti byl český trh zásoben kompresními punčochami LOANA, jejichž kvalita při stejné ceně zcela výrazně převyšovala punčochy Maxis. Podle informací z prodejen zdravotnických potřeb však před časem výrobní prostory LOANA vyhořely a tak monopolní postavení na českém trhu získaly nekvalitní kompresní punčochy Maxis.

Škoda, že firma MAXIS je sama se sebou spokojena, protože může využívat svého monopolního postavení.

Prací prostředek Maxis, který jsem používal, neměl na své etiketě žádné složení. Podle vizkozity a pachu bych však řekl, že byl na mýdlovém základě.  Koupil jsem si proto nyní tekutý prací prostředek pro běžné i jemné prádlo, pro praní v ruce i v pračce s názvem  Omnio Bianco, distributor Bolton Czechia, spol.s.r.o., výrobce BOLTON, MANITOBA, Miláno, Itálie, který má na etiketě toto složení:

5-15%  anionové tenzidy, mýdlo, < glycerin, neionogenní tenzidy, fosforitany (obsah fosforu < 0,5%). Další složky: parfemace, konzervační látky, kalící látky.

Klikni - 5.část

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat