23. 7. 2006

Orientace v mých stránkách - 2.část

23.07.2006 05:35 - 01. čtěte nejdříve - Orientace na stránkách Tomova deníku -trvalý odkaz

Orientace v mých stránkách - 2.část

klikni - 1.část

dodatek 16.června 2006:
   V nedávné době, bohužel, vyměnili programátoři funkci "Archiv" za listování staršími nebo novějšími články (v mém případě vždy po 20). Články se zobrazují celé a pro čtenáře je to méně přehledné - neukazují se pouze nadpisy). Doufám, že vás to neodradí od postupného čtení všech mých článků. Bohužel tato funkce funguje buď špatně nebo nelogicky a tak je potřeba listovat články tak, že v archivním kalendáři pod doporučeným čtením kliknete na určitý měsíc - nad tím se zobrazí kalendář tohoto měsíce s modře vyznačenými dny, kdy jsem napsal nějaký článek. Po kliknutí na tento den se zobrazí články, které jsem ten konkrétní den napsal. Je to dost krkolomné, ale neznám jiný způsob, jak by se spolehlivě v současné chvíli daly všechny články vyhledat jen podle nadpisu.

dodatek 10.září 2006:
POZOR! Štítek "011. Obsah Tomova deníku" , ani odkaz v tomto dodatku nejsou funkční !
   Funkce "Archiv" mi opravdu chybí. I já sám jsem těžko vyhledával některé své příspěvky. Věděl jsem, že existují a dlouho je hledal. Proto jsem zařadil kategorii Obsah Tomova deníku

   Nebude-li vám něco jasné, až se na obsah dostanete, vyhledej te tam kategorii "Obsah Tomova deníku - vysvětlivky".
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat