24. 12. 2007

Originální vánoční dárek

24.12.2007 07:05 - 02. Deník -trvalý odkaz

Originální vánoční dárek

Stal jsem se součástí domácího betlému

   Přítel Jaroslav, o kterém občas na stránkách Tomova deníku píšu, mě občas dokáže velmi potěšit – například natočením krátkého videa nebo tématickou fotografií z prostředí naší Strany mírného pokroku v mezích zákona.Jeho fotografie a video byly prvnímikteré jsem si před časem vložil do fotoalba, ze kterého ilustruji Tomův deník.Někdy mě naopak dokáže pořádně vytočittéměř až přivést k zoufalství.

   Včera mě opravdu velmi potěšil. Poslal mi originální dárek.  Stal jsem se součástí jeho domácího betlému!
Jaroslav napsal:
     
Ahoj,
ráno jsem chtěl hledat pro tapetu na obrazovku něco vánočního, ale pak jsem si řekl co budu hledat,  když vánoční motiv vlastně mám doma! Dal jsem na obrazovku náš kuchyňský betlémek, za což jsem byl Ivankou velmi pochválen. A tak tě mám vlastně pořád na očích ....
J.
     

Na obrázku jistě poznáte mou novoročenku, označenou šipkou (tudíž vlastně vidíte mně samotného).

Komentáře
[1]24.12.07 08:17:40Barnaby
Zajímavá inspirace! Že nás doma ještě nenapadlo si takhle dát pár známých lidiček do Betlému! Zdraví Bar.
[2]25.12.07 17:10:47Alča
To je velmi milý dárek - a skvělý nápad. Zdraví Alča

Žádné komentáře:

Okomentovat