20. 2. 2006

Paroubek - Topolánek: televizní podívaná 19.2.2006 - 5.část

20.02.2006 01:36 - 06. Politika -trvalý odkaz

Paroubek - Topolánek: televizní podívaná 19.2.2006 - 5.část


Jiří Paroubek: Nápadně nevýhodná smlouva. Pane předsedo, já chápu, že vy nemůžete vědět nic o tom, jak se uzavírají smlouvy o obligacích za mnoho miliard korun, protože vaše kvalifikovanost v této věci je minimální. Ale já vám chci říci, že za každou z těch stran stojí mezinárodní advokátní kancelář, která je pojištěná na stamiliony korun, kdyby udělala takovouto chybu. Čili to není věc rozhodnutí Jiřího Paroubka nebo městské rady. To jsou prostě kvalifikovaná rozhodnutí, za kterými stojí mezinárodní právní kanceláře, skutečně mimořádně kvalifikované. A toto, co jste řekl, to je jenom ukázka vašeho naprostého diletantismu.
   Zasahování do vyšetřování – pane předsedo: důkazy na stůl! Já jsem nikdy do žádného vyšetřování nezasahoval, zasahovat nebudu. To je vaše fikce a vaše paranoa, jak jsem to řekl. Takže já bych skutečně s vámi chtěl debatovat o věcných záležitostech. Ale, vy toho, pane předsedo, bohužel, nejste schopen.

Mirek Topolánek:  Dobře, v dnešním pořadu jste zhruba osmkrát zpochybnil moji kvalifikaci.

Jiří Paroubek: Ale přitom to je tragedie, pane předsedo.

Mirek Topolánek: Patří to k vašemu stylu, nicméně nemyslím, že vám to přidává. Vaše nervozita je zcela očividná.

Jiří Paroubek: Ale já jsem zcela klidný.

Jiří Paroubek: Pane předsedo, já se vrátím k té vaší paranoe. Já vím, že je to účelová paranoa.  Kdyby nebylo před volbami, tak to neříkáte. Možná, že byste byl rozumnější.

                                                             

Tak co tomu říkáte? Zajímavé či nikoli? Koho z nich budete volit?

Jiří Paroubek

                                                                                 Mirek Topolánek

Celý pořad si můžete pustit na stránkách České televize. V textu si najděte modře podtržené 1.část pořadu a2.část pořadu a poklepejte myší.

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat