22. 2. 2007

Příjemné setkání - 2.část

22.02.2007 11:22 - 02. Deník -trvalý odkaz

Příjemné setkání - 2.část


   Nejvíce mě potěšila atmosféra posezení. Hovořilo se sice o všem možném, ale hlavním tématem zůstala rekultivace krajiny v severních Čechách, kterou oba přítomní profesoři velmi dobře znali z běžné denní práce. Potěšilo mně, jak se oba slovně pošťuchovali úplně stejným způsobem, jako kdysi na fakultě. Letos to bude 30 let, co jsme se z ní rozešli do života. Připomněl jsem si krásnou atmosféru života přírodovědců, kteří nenadávají na poměry, ani se nezabývají žabomyšími spory, ale celý život sledují proměnu přírody ve všech jejích formách.


Dovětek:
   Když jsem před chvílí otevřel internet, abych vložil do Tomova deníku tento článek, jako první jsem narazil na takovou žabomyší věc, kterou řeší poslanci Parlamentu české republiky.

    
[Praha 22. února] - Mandátový a imunitní výbor dolní komory se dnes bude zabývat otázkou, jestli si premiér Mirek Topolánek (ODS) zaslouží pokutu za to, že ve sněmovně udělal vulgární gesto. Zatím ale poslanci zřejmě rozhodnou jen o tom, zda disciplinární řízení s předsedou vlády zastaví, nebo v něm budou pokračovat. Topolánkovi teoreticky hrozí pokuta do výše poslaneckého platu, výbor mu také může nařídit omluvu.
    

   Kolik času věnují asi poslanci takové nicotné události, místo aby ten čas, který platí občané tohoto státu, věnovali užitečnějším věcem – třeba právě obnově krajiny v severních Čechách a lidem, kteří žijí v této oblasti s největší nezaměstnaností.

   Někdy mám pocit, že by si poslanci zasloužili, aby na ně jejich voliči, občané tohoto státu, udělali to gesto.

   Třeba v případě, když by poslanci opět odložili přípravu nového kvalitního  horního zákonakterý je v severních Čechách, ale asi i jinde, kde se těží uhlí, potřeba.
Komentáře
[1]24.02.07 13:18:28František Kostlán - www - 
Souhlasím s tvým řazením důležitosti a posílám (jistě zároveň s dalšími) ono gesto našim poslancům též. Dodávám, že jsem někde neprozřetelně napsal, že by snad mohl někdy z Topolánka vyrůst státník. Zmýlil jsem se. Ale tenhle technolog moci má stejně ekologii až někde na 58 místě, bez ohledu na to, jaká všechny gesta ovládá a komu je posílá.

Žádné komentáře:

Okomentovat