30. 4. 2006

Proč nechodím do kina - 2.část

30.04.2006 21:33 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Proč nechodím do kina - 2.část


  Jediné, co mi bylo jasné, byly názvy filmů:

    
Firewall
Já a Ty a všichni ostatní
Doba ledová 2 – Obleva
Prime
Match point – Hra osudu
Základní instinkt 2
Mlha
Spojenec
Univerzální uklízečka
Rafťáci
Bambi II
Karcoolka
Zkrocená hora
Fimfárum 2
Gejša
Harry Potter a ohnivý pohár
    


Abych pravdu řekl, nezaujalo mě nic. Pochopil jsem, že jsou to jen kasovní filmy, které až nebudou vydělávat v kině, brzy přijdou do televize. U dvou filmů, patně nejnovějších kasovních trháků, byl na druhé straně lístečku obsah:

    
Firewall
   Odborník na počítačovou bezpečnost Jack (Harrison Ford) pracuje pro Landrock Pacific Bank v Seattle. Je považován za velmi důvěryhodného odborníka, který svou kariéru založil na dobrém jméně, píli a specializaci. Vytváří speciální programy a firewally, které chrání finanční zdroje bank před hrozbou čím dál sofistikovanějších hackerů. Jackův systém však bohužel má slabé místo, se kterým nepočítal. Je jím on sám. Bill Cox (Paul Bettany) sledoval Paula a jeho rodinu během celého roku a nyní  jeho komplicové drží Jackovu rodinu jako rukojmí a Jack je donucen z účtů banky ukrást 100 miliónů dolarů jako výkupné.  Ocitá se v situaci, kdy musí obelstít vlastní systém, převést danou částku na Coxův zabezpečený účet a ještě vymazat všechny důkazy a stopy, které by mohly vést ke zločincovu dopadení.  Během několika hodin  musí dokončit riskantní operace, zachránit rodinu  a porazit Coxe jeho vlastními zbraněmi.
 
Já a Ty a všichni ostatní
Trochu bláznivá dívka Christin Jesperson vystupuje jako osamělá umělkyně, která usiluje o uznání své práce snobským světem umělců a kurátorů umění.  Cíle a objekty vlastních tužeb si blíže k sobě snaží přitáhnout pomocí svých neskutečných uměleckých představ. Její metody se sice neustále setkávají s nepochopením, ona však neztrácí odvahu.
    

Z letáčku jsem vůbec nepochopil, jaké národnosti jsou uvedené filmy, případně kdo je režíruje, jako tomu bylo za dob, kdy jsem ještě před rokem 1989 chodíval do kina, za to jsem se dozvěděl zvláštní informaci, ze které jsem taky nebyl moudrý:

DOBA LEDOVÁ 2 OBLEVA Menu Malý nápoj (0,4 l) + Malý popcorn (64 oz) + hodinky jako dárek
klikni – 3.část
Komentáře
[1]07.05.06 19:47:03Jiri Pallas - www
Tomasi, doporucuji www.imdb.com - tam najdes vsechny filmy vcetne starych ceskych...
[2]07.05.06 22:02:19mluvka Tomáš
No jo,Jirko, to je ale jenom internet, to je jako televize. Ale kino, to bývalo něco jiného - tam bývala ATMOSFÉRA!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat