24. 2. 2007

Skvělá marketingová strategie? - 1.část

24.02.2007 23:12 - 02. Deník -trvalý odkaz

Skvělá marketingová strategie? - 1.část


  Bylo to asi před dvěma týdny. Šel jsem po náměstí Republiky v Praze a upoutala mě velká reklama na malém novinovém kiosku. Oznamovala, že každý poslední pátek v měsíci vychází časopis MF PLUS s audio CD. Pod tímto oznámením byla vyfotografována dvě cédéčka, jedno mělo obsahovat příběhy Sherlocka Holmese. Je to vidět i na dosti nekvalitní fotografii stánku, který jsem pořídil mobilem.
  

Občas si kupuji časopisy, jejichž přílohou je zvukové CD či optické DVD. Do posledního pátku v měsíci zbývaly ještě dva týdny a tak jsem se zeptal prodavačky kiosku, zdali nebyla nějaká CD i z minulého měsíce. Občas totiž vyjde nějaký nosič, který mi ten den unikne, ale někdy se dá koupit ještě zpětně. Prodavačka řekla, že to je novinka, že zatím s MF PLUS žádné cédéčko nevyšlo. Byl jsem rád, že mi nic neuniklo a zapsal jsem si termín, kdy si mám ono číslo časopisu koupit.

   V pátek 23.února jsem si přivstal, aby mi očekávané číslo časopisu MF PLUS neuniklo.  Obešel jsem ve svém okolí na Vinohradech tři prodejny tiskovin, ale nikam  MF PLUS s cédéčkem nepřišlo. V jedné prodejně mi řekli, že ho očekávali, ale časopis přišel bez CD.

   Usoudil  jsem, že se pozeptám přímo v redakci a vyhledal jsem patřičnou internetovou stránku MF PLUS s kontakty.

    Bylo už asi půl jedenácté dopoledne. Dovolal jsem se na centrálu. Spojovatel se mě zeptal, koho chci. Požádal jsem o spojení se šéfredaktrorem Réné Decastelo.

Ten tu ještě není, řekl spojovatel,  dám vám slečnu Spencerovou, je jediná, kterou jsem tady viděl.

Telefon chvíli zvonil.

Ano, řekl mužský hlas. To mě zaskočilo. Očekával jsem mladší ženský hlas.

Představil jsem  se. To je redakce MF Plus?, otázal jsem se.

Podle toho, koho chcete, řekl mužský hlas.

Řekl jsem, že bych nejraději mluvil se šéfredaktorem panem Decastelo.

Ten sedí přes chodbu, řekl mužský hlas, ale asi tu ještě není, protože ho nevidím. Co byste potřeboval?

Vy jste ANO nebo MF PLUS?,  otázal jsem se stále dezorientován.

Aha, řekl mužský hlas, já jsem Spencerová.

Na webové stránce stojí „hlavní editorka – Tereza Spencerová“.

Řekl jsem, že jsem očekával ženský hlas a do telefonu zní hlas jako mužský.

Mám chřipku, řekla slečna Spencerová, a ještě k tomu kouřím.

Řekl jsem, že jsem viděl reklamu, že tento den vyjde časopis MF Plus s audio CD, ale že do okolních prodejen na pražských Vinohradech časopis dorazil bez zvukového CD.

Cédéčko je dodáváno jen do některých prodejních řetězců, například RELAY, řekla slečna Spencerová, Je to v časopise napsáno, ale já o tom moc nevím. To má na starosti marketing a s těmi my se moc neznáme. V tom vám nepomůžu.

   Rozloučil jsem se se slečnou Spencerovou. Evidentně jí tento problém nijak netížil. Rozhodně jí tížila chřipka a měla by ležet doma v posteli.

klikni - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat