13. 11. 2006

Souboje o parkovací místo v centru Prahy

13.11.2006 13:21 - 02. Deník -trvalý odkaz

Souboje o parkovací místo v centru Prahy


  Nedávno se mi opět naskytl pohled, který vídávám poslední dobou dost často.
Přijelo auto odtahové služby a začalo nakládat osobní vůz, který nesprávně parkoval.

 

Vždycky mě fascinuje, jak takové nakládání probíhá rychle. Řidič odtahového auta vysune zezadu lyžiny, připevní auto stojící za ním na lano a opatrně, ale v podstatě velmi rychle vytahuje auto na plošinu za kabinou náklaďáku. Přítomný policista mezitím  digitálním fotoaparátem zaznamenává, kde bylo auto nesprávně zaparkováno.


Osobní auto je naloženo a odtahová služba je chystá odjet. V poslední době stále  častěji vidím, že na poslední chvíli přibíhá provinilý majitel osobního auta a žadoní, aby bylo auto navráceno zpět na zem.


Bez pokuty se to  ovšem neobejde.
Tentokrát ještě ani nebyla pokuta dojednána a auto sundáno a už těsně za vůz odtahové služby s naloženým autem, na místo se zákazem parkování, zaparkoval další automobil.


   Jeho řidič se jal vysvětlovat policistovi, že je invalida a že si jde jen pro lék do několik metrů vzdálené lékárny.

   Policista byl vstřícný a tak chvilku se sundaváním auta počkal.  Šel jsem do téže lékárny. Muž si opravdu jen vyzvedl lék a hned se vracel zpět.
Připadalo mi to však legrační. Na místě zákazu zastavení stály vlastně v jedné chvíli dvě osobní auta najednou. jedno bylo blokováno druhým. To je situace!!!



Dodatek 21.11.2006:
Další kořist na stejném místě!!
Tentokrát byl lov úspěšný, majitel nepřiběhl na poslední chvíli a auto bylo během pěti minut pryč!!!



Komentáře
[1]15.11.06 18:27:20Petacchi - www - 
Pěkné :-)
[2]25.11.06 18:34:56Tenisák - www
Ahoj Tome, poto všem jsem se nakonec s admiem dohodl, a blog se vším všudy, jsem přestěhoval na jinou doménu, i když administraci mám na webgardenu. Je to http://cumakuv.denicek.eu/ Doufám, že změna adresy už je naposledy, jinak se z toho zblázním. Tak se zatím měj,a ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat