20. 8. 2007

Střípky léta 2007 - 14.část

20.08.2007 08:33 - 02. Deník -trvalý odkaz

Střípky léta 2007 - 14.část


   Petr svého dědu dost připomíná a to ho štve nejvíc. Připomíná ho nejen podobou, ale i držením těla a občas i chováním.  Když jsem se ho zeptal, proč občas na hřbitov nejde, Petr odpověděl: dědek měl pohřeb do hrobu za třicet tisíc, tak co by ještě chtěl.  I pomník prý vnuk zakázal na hrobě postavit.  Petr se neustále zmítá v depresích, proti kterým bojuje alkoholem.  Občas mi posílá esemesky, které jsou výrazem jeho pocitů převalujících se v jeho mysli:
     
To je zase situace, nechodí mi video VHS, bylo mu 13 měsíců, je tedy ještě v záruce, musím ho někdy odvézt do Kolbenovy, koupím si za týden DVD s nahráváním, ať jsem duševně vyrovnanej, snad se Vám daří lépe, pěkný den.
     
     
Přeji pěkný den, spal jsem u rodičů, dal jsem jim výplatu, JAMESONA, orchidej a svíčkovou neb posekali zahradu na chatě za mně,  teď pobíhám po Praze, sháním DVD rekordér co maj naši, už mě to experimentování štve neb je to nekvalitní nebo jsem smolař, vy užívejte rámusu nad sebou a vůni asfaltu v druhé části ulice, fretka se rozhodla, že raději obé prospí, ta má život, včera jsem jí koupil dávkovač vody, po upití ji do misky doteče ze zásobníku, takže můžu na tři dny třeba nebýt doma, už se z toho naučila sosat, takže se mějte, stanice Zličín se blíží.
     

   Před třemi měsíci si Petr koupil fretku. Patrně si myslel, že ho fretka zbaví vnitřní prázdnoty ze vztahů a citové závislosti na rodičích. Snažil jsem se mu už loni vysvětlit, že při jeho povaze bude chudák on i fretka. Fretka se bude chovat jinak než by chtěl on a jeho to bude štvát. Snažil jsem se mu vysvětlit, že fretka může dosti páchnout. Nic nepomohlo. Na konec mu fretku letos koupili jeho rodiče, protože mu chtěli udělat radost. Nyní po třech měsících ho fretka neposlouchá, kouše a smrdí. Petr zatím nemluví o tom, že by se jí chtěl zbavit, ale myslím, že i k tomu časem dojde. Petr má totiž pocit, že se kvůli fretce musí nějak omezovat – například nemůže jet na několik dní na chatu. Fretka je anebo bude v blízké době chudák, ale to je Petrovi celkem jedno.

klikni - 15.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat