5. 12. 2005

Střípky týdne - 2.část

05.12.2005 05:05 - 02. Deník -trvalý odkaz

Střípky týdne - 2.část


Neděle
- Neděli jsem věnoval zčásti domácím pracím, zčásti ji strávil v depresích.
- Díval jsem se na kousek televizní debaty. kde se z čehosi obviňovali ministr zdravotnictví David Rath a středočeský hejtman Petr Bendl. Nakonec se shodli jen na tom, že na sebe navzájem podají trestní oznámení a budou po sobě požadovat  několik set tisíc korun. Ačkoli jeden kope za ČSSD, druhý za ODS, důvěru k nim mám zhruba stejnou. Loni proběhla médii zpráva o Bendlově rozvodu. Jeho manželka ho obvinila z toho, že ji mlátil, on na to jen řekl, že mu bývalá manželka chce pokazit politickou kariéru. K tomu není co dodat. Myslet si o tom mohu své, ale stejně je to houby platné. Spíš mi vadí, že už i lidé okolo mne jdou ve vzájemné komunikaci cestou obviňování a nezájmem o reálný výsledek svého chování, protože to, co předvedli Rath a Bendl v televizní debatě už se stává normou českého chování.
- Večer nám v ukázkách sdělili na TV Prima, že zítra ukážou asi dost naturalisticky, jak Vladko zvracel, protože vilu zachvátila střevní chřipka. Nemohu říci, že mi neproběhlo hlavou, že jim produkce něco přimíchala do jídla, aby ještě více zmorbidněla už beztak dost morbidní podívanou.
Komentáře
[1]05.12.05 05:20:00Point*
Dodatecne k tematu ...http://cvs.castpost.com/........to je hist. zaznam blahoprani M.Monroe. ;)) procitene...
[2]05.12.05 05:29:23mluvka Tomáš
Děkuji, Pointe. Bohužel, moje zlatovlasá MM, která v mém případě má iniciály VP opět kamsi zmizela - možná na týden, možná navždy.

Žádné komentáře:

Okomentovat