19. 7. 2005

Technická VII.

19.07.2005 11:44 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Technická VII.

Smutek

Pan Lebeda, který mě toho tolik naučil o blogu a internetu, zrušil blog (učební stránku), ve které mě několik měsíců doučoval. Opravdu moc mě to mrzí, ale takový je asi života běh. Říká se - nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. Natož k jednomu Tomášovi, zvláště, když má odlišné politické názory.
Přesto ještě jednou děkuji za všechno, co jsem se od tebe za ty čtyři měsíce naučil. Přeji ti hodně štěstí na tvé nelehké životní pouti, Lebedo!
Komentáře
[1]20.07.05 14:04:34Lebeda
Smutek je na nic. Politika mne zas tolik nebere. Jde jen o bezpečnost a trošilínku se mne dotklo, že dle Tebe mám strach že mne někdo sleduje. Že jsem musel blog 2x smazat a vyhodili mne z práce ti nestačí ? Další důvody závažnější jsou příliš konkrétní, ty bych případně sdělil ústně. Na pivo s Tebou půjdu rád, ne vždy mám čas a kondici. Zrovna beru antibiotika. A pomohu ti se vším co budeš potřebovat...
[2]20.07.05 14:21:52mluvka Tomáš
Každý žijeme, jak umíme, Lebedo. Jsi převědčen o tom, že tebe, jako starobního důchodce vyhodili z práce proto, že sis psal blog. Možné je všechno, nemám důvod to nijak komentovat.Jen mě mrzí, žes smazal tak hezký výukový blog, který jsi de fakto založil pro mne a ani ses mě nezeptal, zda s tím souhlasím. Jiná věc byla, když jsi tam mazal jednotlivé příspěvky, to byl celkem bezvýnamný detail. No, nevadí, už je to za námi. Čo bolo, to bolo. Terazky som majorom.

Žádné komentáře:

Okomentovat