5. 12. 2006

Těžký rozjezd Klubu volných novinářů SN ČR - 1.část

05.12.2006 10:22 - 09. Klub volných novinářů -trvalý odkaz

Těžký rozjezd Klubu volných novinářů SN ČR - 1.část


  Téměř před třemi měsíci jsem napsal poslední článek o znovuobnovení Klubu volných novinářů. Můžete si ho později přečíst, kliknete-li ZDE

   Na ten článek mi napsal svou reakci místopředseda Syndikátu pan Radko Kubičko, kterou jsem vložil do komentáře za čtvrtou část článku.

   Můj dojem z toho, co bych měl sdělit laskavému čtenáři, v jaké fázi je činnost Klubu volných novinářů nyní, je rozpačitý.

   22.listopadu jsem však dostal od pana Kubička e-mail, ve kterém kromě jiného psal:

     
Vážené a vážení, 
už jsem dlouho nedostal žádnou zprávu o KVN, ani kritiku pana kolegy Toma.
Usuzuji z toho, že KVN zatím usíná. Jak jsem se přesvědčil i na našem webu, stále ještě není ani stránka KVN.
     

   Zatím není ani kam jinam napsat, tak popíšu, co se za ty tři měsíce odehrálo tady. Má to tu výhodu, že můj blog může obsahovat mé subjektivní názory a nikoli jen úřední sdělení, což se asi očekává od připravovaného webu Klubu volných novinářů.

   Protože přece jen musím psát trochu jmenovitě, toto je současný výbor Klubu volných novinářů (dále jen KVN):Vladimir Chrastina (předseda), Květoslava Šamajová (místopředsedkyně), Jan Ungár (místopředseda), Tomáš Němec (člen) a Oldřich Vejvoda (člen).

   Schůzi KVN ze 12.září jsem popsal ve výše odkazovaném článku 1.členská schůze Klubu volných novinářů SN ČR.

   Další schůze se měla konat 12.října. Dostal jsem e-mail od paní Šamajové, že schůze se překládá na 19.října. Poté upozornil pan Ungár, že se schůze nebude moci zúčastnit, protože to den před volbami a on je angažován ve volbách v místě bydliště. Přesto se schůze konala. Sešli jsme se na ní tři. Pan Vejvoda nepřišel. Byly to dvě zcela ztracené hodiny. Paní Šamajová v nich neúspěšně zápasila se syndikátním počítačem, protože na něm pracovala metodou zkouška omyl.

   Diskutovali jsme o stanovách klubu, protože pan Kubičko nám předtím napsal, že „Ani stanovy KVN nebyly zatím schváleny řídícím výborem, protože předseda Jelínek proti některým bodům vznesl námitky. Bylo by dobré spojit se s panem Jelínkem a pozvat ho na schůzi KVN a tam to dořešit. Já to pak zase předložím na následujícím výboru.“

   Pan Jelínek je předseda Syndikátu novinářů ČR. Pro bližší seznámení s panem Jelínkem doporučuji shlédnutí videorozhovoru na stránce tv.ceskamedia.cz. Videorozhovor má název Miroslav JelínekNad mladou generaci novinářů se nechci vyvyšovat. Jen bych jim vytknul, že se málo věnují tomu, co je jejich nástrojem… Českému jazyku.

klikni - 2.část

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat