26. 10. 2005

Vysílání BBC v češtině skončí

26.10.2005 09:04 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Vysílání BBC v češtině skončí

Škoda - k této zprávě není co dodat

Je mi to opravdu líto. Mediální vzor pro starší generaci, která neumí perfektně anglicky, bude už nedostupný.
   Zcela náhodně byl na dnešek pozván do dopoledního vysílání Českého rozhlasu 2 - Praha dr. Václav Moravec, redaktor české redakce BBC a moderátor ústředního diskusního pořadu České televize. Jeho názor na ukončení českého vysílání BBC a i jinak celkově zajímavý rozhovor o novinářské práci si můžete poslechnout na internetové stránce Českého rozhlasu -  archiv pořadu Host do domu ze dne 26.10.2005.
Komentáře
[1]26.10.05 09:58:57Jiri Pallas
CR neni pro BBC zajimava. Bohuzel nebyla zajimava ani BBC pro vetsinu obyvatel CR. Pavel Tigrid se jiste v hrobe obraci...
[2]26.10.05 10:16:58mluvka Tomáš
Ano, já tomu rozumím, Jirko. Příliš lidí v Česku BBC neposlouchá a po roce 1989 bylo české vysílání vlastně jen neoceněným darem české veřejnosti. Kupříkladu mě osobně by stačilo, kdyby v Česku bylo šířeno mezinárodní vysílání BBC na velmi krátkých vlnách bez českých vstupů. Obávám se však, že i na to musí BBC platit v České republice vysílače a že dojde v ČR i ke zrušení vysílání BBC v angličtině. Já jsem sem zprávu o konci českého vysílání BBC dal jenom jako projev smutku. Na druhé straně musím říci, že to chápu, protože vysílání Českého rozhlasu za posledních 15 let se VELMI zkvalitnilo. Ale to srovnání s BBC tu bude chybět.

Žádné komentáře:

Okomentovat