29. 12. 2007

Zlaté Velmi křehké vztahy

29.12.2007 08:41 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Zlaté Velmi křehké vztahy

 

   Velmi křehké vztahy jsou můj oblíbený televizní seriálPři jejich nekonečnosti je děj nikoli často, ale velmi často slaboduchý.  To však pro mne vyrovnávají skvělé dialogy. I po třech letech jsou napsány tak důmyslně, že leckteré díly by mohly sloužit jako samostatné divadelní hry konverzačního charakteru.

   O slaboduchosti děje jsem přemítal při sledování x-tého dílu ve čtvrtek 27. prosince. podstata spočívala v tom, že téměř hlavní hrdinové – otec a syn Skálovi mají chvíli jednu sexuální partnerku – spolupracovnici Dášu Lacinovou, která je přítelkyní otce a náhle se zamiluje do syna, kterého do té doby nenáviděla. Její matka nesnášela otce Skálu a náhle jí začíná být sympatický.  Ony „velmi křehké vztahy“ poslední rok znamenají, že omezený počet partnerů v seriálu jde z ruky do ruky, takže postupně spí téměř každý s každým.

   V pátek 28.prosince jsem krátce před půlnocí přepínal televizní kanály, obych zjistil, zda mě tam něco nezaujme. A opravdu. Na ČT2 mě zaujal český film ExpertiZaujal mě svou slaboduchostí. Ve srovnání s ním jsou Velmi křehké vztahy zcela vážným a oduševnělým dílem.  Nejvíce mě zaujaly závěreční titulky, ze kterých jsem zjistil, kolik bohatých firem tento dle mého názoru podprůměrný film sponzorovaloZáštitu převzala dokonce ministryně informatiky Dana Bérová. Proč? Možná právě proto bylo její ministerstvo zrušeno. nejspíš na něm byli podobní experti jako v tom filmu.

   Mohu tedy zopakovat větu z titulku: Zlaté Velmi křehké vztahy.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat