18. 1. 2006

Zvláštní jednání Českého telecomu

18.01.2006 19:16 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní jednání Českého telecomu

o bezmoci českého zákazníka

   Je to zajímavé, když dnes úředník chce něco sdělit.  Informační kanál se stává naprosto jednostranný. Úředník sděluje něco občanovi, případně zákazníkovi. Je to cesta tam. Cesta zpátky v podstatě nevede. Dostal jsem tento e-mail od Českého telecomu:

                                                         
Sjednoceni zuctovaciho obdobi

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Na tento e-mail prosim neodpovidejte, je generovan automaticky.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Vazeny zakazniku,

v soucasne dobe zuctovaci obdobi sluzby ADSL neni totozne se zutovacim obdobim Vasi hlasove sluzby. Pro zprehledneni a zjednoduseni naseho vzajemneho platebniho styku dochazi pocinaje vyuctovanim za mesic leden 2006 ke sjednoceni techto dvou zuctovacich obdobi do jednoho.

Z uvedenych duvodu Vam ve vyuctovani za mesic leden 2006 u sluzby ADSL uctujeme:
. pouzivani ADSL za obdobi od 1.12. do 31.12.2005
. pomernou cast pouzivani ADSL sluzby z nasledujiciho zuctovaciho obdobi, kterym se dorovna rozdil obou techto obdobi.

Jedna se o jednorazovou zmenu, ktera nema vliv na vysi ceny za pouzivani sluzby ADSL, pouze dochazi k posunu stavajiciho zuctovaciho obdobi sluzby ADSL.

V pripade dotazu nas prosim kontaktujte prostrednictvim elektronickeho formulare nahttp://www.telecom.cz/napiste/index.php?theme=70.

S pratelskym pozdravem
Jaromir Visek
reditel pro peci o zakazniky
CESKY TELECOM, a.s.
                                                          

   Přesto, že pan Visek (Víšek ???), ředitel péče o zákazníky mi píše, že změna nemá vliv na výši ceny za používání služby ADSL, pochopil jsem, že Český telecom si jednorázově strhne částku v mém případě za 11 dní používání ADSL připojení internetu. Služba se totiž platí jako měsíční paušál a nikoli podle dní používání. Kdybych službu ADSL vypověděl k určitému datu, Český telecom mě určitě nevrátí peníze za nevyužité dny. Český telecom mně tedy vlastně za nic naúčtuje zhruba 400 Kč.

   Nedávno jsem někde slyšel, že v České republice je dnes asi půl milionu paušálního připojení k internetu. Kdyby měl Český telecom pouze 200 tisíc z tohoto počtu a každému zákazníkovi vyúčtoval zhruba 400 Kč, vylepší  si touto tzv. administrativní změnou jednorázově o 80 milionů korun. Jestlipak je aspoň zdaní? Nebo to bude taková „malá domů“?

   Pan ředitel Visek (Víšek ?) mi sděluje, že v případě dotazu mohu Český telecom kontaktovat prostřednictvím elektronického formuláře. Pan ředitel je liška podšitá. Ví, že kdyby nabídl telefonní spojení na živého operátora (nedej bože sám na sebe!!!), přetížil by telefonní linku, neboť by se ozvalo desetitisíce nespokojenců a operátoři na lince 800 123456 by si z odpověďmi stejně nedokázali poradit. Takhle pan ředitel péče o zákazníky použil pro stržení částky jen slovní obezličku a pokud mu napíše nějaký nespokojenec, opět vygeneruje nějakou automatickou odpověď, ale částku, kterou chce, vyúčtuje zákazníkovi tak jako tak i přes protesty.

   Napište mi do komentáře, zda-li jsem sdělení Českého telecomu pochopil špatně.
   Napište mi také do komentáře, zdali se vám zdá tento způsob komunikace úřadu či firmy s občanem tak jednostranný jako mně a zda se zasíláním automaticky generovaných e-mailů dá oboustranně něco řešit.

Dodatek 20.1.2006:
Přišlo mi vyúčtování od Českého telecomu.  Č. telecom mi naúčtoval za těch 11 dní poplatek jen 240 Kč bez DPH. Jak se říká - ani to nebolelo. Ale stejně jsem to nepochopil.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat