18. 2. 2010

Co nového v SDMO - 1.část

18.02.2010 13:49 - 05. Zdravotně postižení lidé -trvalý odkaz

Co nového v SDMO - 1.část

     
Domažlice, 13.2.2010
Zdravím,

před lety jsem asi rok pracoval v SDMO, jsem autorem původního ESF projektu na Středisko ucelené rehabilitace. Kvůli neshodám s pí. Šprynarovou a p. Duškem jsem ale odešel ještě před tím, než se projekt začal realizovat... 

Občas si na SDMO vzpomenu a zkouším najít nějaké informace, jak to tam vypadá - měl jsem velké obavy, jestli se pod vedením pí. Šprynarové podaří realizovat projekt tak, aby se část peněz nemusela vracet (což by sdružení položilo). Web SDMO je na podobné informace velmi skoupý - koneckonců se tam ani nedozvíte, kdo je předseda a kdo jsou zaměstnanci sdružení (což nechápu - podle mě jde o jedny ze základních informací o sdružení - a za mých dob taky na webu byly).

Takže jediné informace, které jsou o vnitřním provozu SDMO k nalezení jsou na Vašem blogu - díky za ně! Škoda jen, že se v SDMO nic nezměnilo... 

Držím Vám palce, kdybyste chtěl ještě někdy zkusit kandidovat na předsedu a SDMO někam  popostrčit. Zrovna jako Vy mám pocit, že by to mohla být mnohem prospěšnější organizace.
A kdyby se Vám to povedlo, zkuste se ozvat - v době, kdy jsem tam pracoval, jsem (jako bývalý 'ajťák') měl na starost komunikaci s firmou, která pro SDMO na zakázku vyvíjela přehledné www stránky. Vývoj webovek byl dokončen pár týdnů po té, co jsem odešel, ale stránky se bohužel nikdy nezprovoznily (přestože stály, tuším, 40 tisíc). Stálo by za to zkusit tu firmu zkontaktovat, jestli ty webovky ještě někde nemá, a aspoň dodatečně je zprovoznit...

Díky a přeji hezký den
Ondřej Bouda, Domažlice
     
Praha, 13.2.2010

Dobrý den, pane Boudo,

Váš e-mail mě překvapil a zároveň potěšil. 

V SDMO se nezměnilo opravdu nic. Třiaosmdesátiletá dr. Šprynarová stále vládne tvrdou rukou. Dnes už bohužel není vše dáno jen jejím bezohledným přístupem a také naprostým nepochopením pro lidí s dětskou mozkovou obrnou. Dnes je to dáno i neochotou úzkého okruhu lidí, které okolo sebe dr. Šprynarová shromáždila a kteří opravdu mají něco společného s DMO (buď ji mají sami nebo jejich děti) něco změnit. V první řadě to znamená přímo vystoupit proti dr. Šprynarové. Budoucnost organizace je dvojí:

1. až dr. Šprynarová zemře nebo až bude neschopná JAKÉKOLI činnosti najde se někdo jiný, kdo ji nahradí a změní směr činnosti organizace.

2. Organizace se rozpadne (v současné době považuji za pravděpodobnější).

Přestože jsem se několikrát nabídl, že bych byl ochoten časově omezeně dělat předsedu SDMO, moje návrhy nebyly na valné hromadě 2009 přijaty. Lidé okolo dr. Šprynarové mi řekli, že si všechno představuju velmi naivně. Možná, že bych byl zvolen i do výboru SDMO, ale předem jsem řekl, že bude-li ve výboru také dr. Šprynarová, nepovažoval bych svou práci ve výboru za efektivní. Takže jsem do výboru nebyl zvolen.

Schůze nového výboru v den valné hromady v květnu 2009 se prý nedohodla na tom, kdo bude předsedou. Nikdo funkci prý nechtěl dělat. Později jsem se  dověděl, že předsedou výboru SDMO je dr. Libor Novosad z Liberce. Nikde jsem to však neviděl napsáno.

Zdravím! 
Tomáš Němec, Praha
     
klikni - část 2.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat