26. 2. 2009

Dobré jitro z Prahy

26.02.2009 05:21 - 08. Volba ředitele Českého rozhlasu -trvalý odkaz

Dobré jitro z Prahy


pan Tomáš Voženílek
moderátor Dobrého jitra 26.2.2009

Dobré jitro, pane Voženílku,

o půl páté jsem slyšel programovou nabídku Dobrého jitra na dnešní den a už vím, že ho nemusím poslouchat.  Samé nepříjemné věci. Zase budete masírovat posluchače ekonomickou krizí od samého rána.

   Minulou středu jsem byl v Městské knihovně na pořadu, který moderoval Robert Tamchyna. Po pořadu jsem s ním chvíli mluvil a on se mi ptal, jak se mi líbí současná Dobrá jitra. Řekl jsem mu, že se mi nelíbí, protože hned od rána předkládáte posluchačům samé nepříjemné (i když podle Vašeho názoru jistě užitečné) zprávy a rady. Řekl jsem mu, že se z Prahy vždy ráno raději přeladím na Vltavu nebo na Rádio Classic FM, abych se zbytečně nestresoval, protože mi to zhoršuje zdravotní stav. Dokonce jsem zjistil, že je příjemnější poslouchat ráno i pana Pokorného na Radiožurnálu. Pan Tamchyna mi řekl, že se mu současná Dobrá jitra na Praze líbí.

   Ještě  že je i v rámci Českého rozhlasu kam přeladit. Nikdy jsem nesouhlasil s těmi, co vyvolali podpisovou akci "Nechceme přeladit - nemáme kam" - blíže viz  http://tomuv.denik.sblog.cz/2008/01/16/625 . Tak jako oni nemohli poslouchat Radiožurnál, já nemohu v současné době poslouchat Dobré ráno z Prahy. Naštěstí dle mého názoru je kam přeladit.

   Vážený pane Voženílku, vím, že za dnešní úroveň Dobrého jitra z Prahy nemůžete Vy, ale jednoznačně pan ředitel Jiří Vejvoda. Ale tomu je zbytečné psát, jemu se tohle vysílání líbí, protože jinak by ho už dávno změnil.

Vy osobně, pane Voženílku, pro mne patříte k těm sympatičtějším redaktorům.

Tak to tam do té půl deváté přežijte, já už mám naladěno Rádio Classic FM. Nyní si jedu do Ergonu do Bubenče nechat opravit svou tzv. "složitou ortopedickou obuv", která je pro mne důležitější než Dobré jitro z Prahy.

Vyřiďte panu Vejvodovi, ať pořád nedělá z té ekonomické krize mediální bublinu. Běžný občan se v tom plácá po vašich informacích jako ryba na suchu.

Zdravím!
Tomáš Němec
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat