19. 12. 2008

Nebudu zvracet pouze na domácím dvorku - 3.část

19.12.2008 13:10 - 05. Zdravotně postižení lidé -trvalý odkaz

Nebudu zvracet pouze na domácím dvorku - 3.část


   Nedávno jsem mluvil  se členem výboru SDMO panem Remešem. On mi řekl mi jednu věc, se kterou vůbec nesouhlasím, a proto ji tady volně zopakuji:
   „Do čela SDMO potřebujeme hlavně schopného manažera, který umí sehnat peníze. Když jsou peníze, činnost střediska jde sama.“

   Tuto myšlenku já nesdílím. Myslím však, že dnes není čas o ní diskutovat. Termín této výborové schůze se bohužel překrývá s vánoční besídkou Střediska. Pokud přijdou nějací zájemci, bylo by dobré, kdyby se členové výboru věnovali jim, jak slíbili v dopise členům.
   Nejsem však zastánce myšlenky, že pokud nějaké peníze budou, měl by je spolykat pouze vlastní chod sdružení. Prvotní by měli být lidé s DMO. Ve stanovách sdružení jsou jim však předřazeny jakési vědecké cíle specifikované v bodě 2.3.:

     
2.3. Sledovat stav poznatků lékařských, psychologických, pedagogických, sociálních a dalších oborů o příčinách, projevech a možnostech prevence a rehabilitace DMO a šířit tyto poznatky v odborné i laické veřejnosti.
     

Myslím, že na naplnění tohoto cíle, o nějž usiluje předsedkyně dr. Šprynarová už přes 15 let, sdružení nemá síly. Aby bylo SDMO blíže lidem s DMO, považoval bych za nutné stanovy zásadně přepracovat. Mimochodem, na webu Sdružení se stále ve stanovách sdružení uveden soukromý byt dr. Šprynarové jako sídlo sdružení, ačkoli jsem se doslechl, že tomu tak není.

  Není čas se v této chvíli zabývat ani velmi špatnou obsahovou úrovní webu SDMO a nezájmu o něj ze strany výboru  pracovníků střediska.  Rozhodně způsob  vedení webu zaměstnancem panem Ptáčkem považuji za špatný. Na to jsem upozornil členy výboru e-mailem z 1.října. E-mail zůstal bez reakce. E-mailem  z 24.září jsem nabídl výboru pomoc, protože se domnívám, že jedenaosmdesátiletá  dr. Štěpánka Šprynarová pozbývá věkem praktické schopnosti toto sdružení vést.

klikni - 4.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat