4. 9. 2013

Blbej den

Dnes byl vyloženě blbej den. Sice počasí bylo tady u nás na Vinohradech pěkně, ale měl jsem nepříjemný plánovaný rozhovor, kterému už nebylo jak se vyhnout. Posilnil jsem se před ním dvěma becherovkami, pak po čtvrthodinovém trapném oboustranném mlčení jsem řekl, co jsem musel říci, což vyvolalo nepochopení, které jsem očekával a afektovanou reakci, kterou jsem také očekával. Cítil jsem se přitom jako bych vlezl tygrovi do klece a vyrušil ho z příjemného zažívání. Když to skončilo, dal jsem si ještě pivo a takovou pivní limonádu, které se říká snad cider, šel jsem domů, z vyčerpání jsem si lehl a spal tři hodiny. Zítra bude ještě druhý díl tohoto jednání. Nevím, jestli jste někdy jednali s člověkem, kterého jste považovali za vyloženě hloupého a zároveň urážlivého, vztahovačného a podezřívavého, kterému jste museli říct, jak se věci mají, i když za a) víte, že to stejně nepochopí, protože se považuje za chytřejšího než vy a za b) že tím uškodíte hlavně sám sobě, protože tím ještě zvýšíte jeho komplex méněcennosti, ale prostě situace dospěla tak daleko, že ten okamžik už nemůžete obejít. A to bylo právě dneska.

1 komentář:

  1. Mno, hlavně, že jsi to zvládl. Takové lidi taky znám, a raději se jim vyhýbám.
    Tak Becherovka..ááááá

    OdpovědětVymazat