20. 7. 2016

Chuť tohoto léta? Hořká

Nic není náhoda? Zajímavé! Koncem minulého týdne jsem se přidal na facebooku k události výzkumu chuti, kterou tam založil redaktor časopisu Vesmír Marek Janáč (dříve tvůrce rozhlasového Meteoru). Událost, která je spojena s článkem v časopisu Vesmír, už jsem tady sdílel. Bohužel, Vesmír už není k dostání v každé trafice jako tomu bylo za mého mládí a tak mi pan Janáč u té facebookové události poradil, kde Vesmír mohu koupit. A stalo se něco neuvěřitelného. Vesmír jsem sehnal, zakoupil, měl ho v tašce a tu jde proti mně Marek Janáč! Nepotkal jsem ho dva roky - od té doby, co odešel z Českého rozhlasu! Chvilku jsme na ulici poklábosili. Měl jsem radost! Zase jsem si uvědomil, že bych byl rád, kdyby se Janáč do rozhlasu vrátil, ale zároveň jsem si uvědomil, že ještě dlouho nebude příznivá doba (jestli vůbec někdy nastane), aby v rozhlase vznikaly seriózní naučné pořady jako dřív.


Tak, a tady odkaz na tu facebookovou událost, týkající se výzkumu chuti - .https://www.facebook.com/events/906215849505483/





KUPTE SI PRÁZDNINOVÉ číslo vesmíru, dozvíte se víc!

VIDEO - výsledek mého experimentu



Žádné komentáře:

Okomentovat