16. 3. 2005

Internet - brzda mezilidské komunikace

16.03.2005 16:20 - 04. To, co jsem napsal jinde -trvalý odkaz

Internet - brzda mezilidské komunikace

(14.12. 2003 11:17:53)
Stále častěji se setkávám s tím, že když chci prostřednictvím internetu komunikovat s nějakou firmou, musím nejprve vyplnit obsáhlý dotazník sám o sobě. Nevyplním-li předepsané údaje, systém mi dál nepustí. Zároveň často musím zaškrtnout políčko, že souhlasím se zpracováním svých údajů, jinak se opět dál nedostanu. Bývá sice připojeno tvrzení, že s údaji, které jsem vyplnil, bude firma nakládat jako s důvěrnými a že se řídí zákonem na ochranu osobnosti, ale je otázkou, kdo všechno bude mít k mým údajům přístup. Pak většinou musím napsat, co chci a odeslat e-mail dotyčné firmě. Firma slibuje, že se v nejbližší možné době ozve. Stalo se, že tato nejbližší možná doba byla i měsíc. Pokud se firma neozve, často není jiná možnost spojení a nezbývá, nez tento e-mail posílat třeba každý den. Připadá mi dost ponižující, že se dostávám do role jakéhosi prosebníka i v případě, že podávám stížnost neboť jsem kupříkladu s dotyčnou firmou nespokojen. Předpokládám, že za deset let, až budeme mít na webu všichni své stránky, budeme i my požadovat, aby i každý, kdo se s námi bude chtít spojit, nám sděloval všechny podrobnosti o sobě od toho, co měl k snídani až po stav svého konta. Internet se tak stane opravdovou brzdou mezilidské komunikace.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat