29. 5. 2006

Zvláštní jednání Českého Telecomu II.

29.05.2006 06:58 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní jednání Českého Telecomu II.


  Je to zajímavé, když dnes úředník chce něco sdělit.  Informační kanál se stává naprosto jednostranný. Úředník sděluje něco občanovi, případně zákazníkovi. Je to cesta tam. Cesta zpátky v podstatě nevede.

   Těmito slovy začínal můj článek  stejného názvu dne  18.1.2006.  Znovu jsem si na tenhle článek vzpomněl, když dnes 29.5.2006  před šestou hodinou ranní vysílala stanice Český rozhlas Regina reportáž o tom, že Český telecom zdražil volání z veřejných automatů, ale zapomněl o tom informovat zákazníky. Ve veřejných automatech jsou uvedeny ještě ceny staré, ale volá se za nové. Cena jednoho impulzu se zvýšila ze 4 Kč na 10 Kč. To je podstatný rozdíl. Reportérka Reginy sháněla mluvčího Českého telecomu, bylo jí však řečeno, že je na služební cestě ve Španělsku. Patrně ho v té době nikdo nezastupoval. Že by nedelegování pravomocí bylo v Českém telecomu tolik rozšířené? I já mám totiž podobnou zkušenost, kterou jsem popsal v článku  Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu. Z reportáže vysvitlo, že jakýsi jiný pracovník, patrně na lince 800 123456 jí dal vysvětlení, že Český telecom nestačil dosud touto informací všechny veřejné automaty vybavit, ale že se na tom pracuje.

    Podle mého názoru je dosti neseriózní volá-li člověk z telefonního automatu, kde je informován o jiné ceně než která mu je po uskutečnění hovoru účtována. Skoro bych řekl, že je to podvod. Ale Český telecom jistě má pro nejvyšší nouzi připraveno nějaké vysvětlení, že je všechno v pořádku. Pokud se ovšem zákazník dovolá na linku 800 123456. To se mu ovšem v přijatelné čekací době vůbec nemusí povést. Stěžovat si není kde, Český telecom je soukromá společnost. Bohužel co se týká veřejných telefonních automatů má monopol. Nemusí proto zákazníky považovat za stejně rovnoprávné lidi, jako jsou třeba majitelé nebo členové vrcholového managementu.

   Je to zvláštní. Český telecom se nedokáže vyrovnat s bezproblémovým zajištěním současné nabídky a se slušným jednáním se zákazníky a už chce na trh vrhnout další služby, jak uvádí Karel Hvížďala v článku Telecom a televize: přínos, či ohrožení? Patrně mu nespokojenost současných zákazníků nevadí a doufá, že si je udrží rozšiřováním nabídky, přičemž k současným nedostatkům zaujme pozici mrtvého brouka.
Komentáře
[1]31.05.06 23:48:34Tenisák
O volání na telekom mě nikdo nemusí nic říkat,než jsem se proklikal, zmačkněte 1 pak 3 potom 2 a nakonec 4, dozvěděl jsem se, že jsem volal špatně. Jo Jo, náš Telecom. Na druhou stranu, když jsem měl problém, oni volali ke mně domu, a řeěili to rychle. Zdraví Tenisák.
[2]04.10.07 16:42:35tom
koukněte na http://julak.licanet.cz/grafoman/index.php?kterou=1191332884.txt

Žádné komentáře:

Okomentovat